Η Ελένη Μενεγάκη έφερε πριν 2,5 μήνες στον κόσμο τη κορούλα της, καρπό του έρωτα της με τον Μάκη Παντζόπουλο και το ζευγάρι έκανε τη πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά τον ερχομό της.
Έτσι, πήγαν μαζί στη βάπτιση του Γρηγόρη Γκουντάρα μαζί με τις δυο κόρες της παρουσιάστριας και πραγματικά έδειχναν πολύ ευτυχισμένοι.
Δείτε τους: