Η Μαρία Αντωνά υποδέχθηκε το καλοκαίρι με νέα ανάρτηση στο Instagram, δημοσιεύοντας φωτογραφίες και βίντεο από στιγμές δίπλα στη θάλασσα.
Η παρουσιάστρια μοιράστηκε με τους ακολούθους της εμφανίζεται με διαφορετικά μαγιό, απολαμβάνοντας τον ήλιο και τη θάλασσα.
Φυσικά εντυπωσιάζει με το καλλίγραμμο κορμί της:
Διαβάστε επίσης
Τριαντάφυλλος: «Συγγνώμη, κύριε Λιάγκα, η Τούνη ποια είναι;»