Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς με θέμα την μουσική στη σχολική τάξη

μουσικη,παιδιά
 clock 12:04 | 20/01/2016
writer icon newsroom ekriti.gr

Το ΚΕΣΑΝ - Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ηρακλείου, σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στοχεύουν στη δημιουργία ενός Δικτύου Ανταλλαγής Καλών Πρακτικών στην Εκπαιδευτική Κοινότητα.
 
Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, εκπαιδευτικοί που έχουν εφαρμόσει προγράμματα στα σχολεία τους, τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για συναδέλφους τους, καλούνται να εκπαιδεύσουν άλλους συναδέλφους τους, με στόχο την ανταλλαγή γνώσεων, εμπειριών και καλών πρακτικών.
 
Η τέταρτη Εκπαιδευτική Συνάντηση των μελών του Δικτύου έχει θέμα: «Μελωδία-ρυθμός-λόγος. Στοιχεία μουσικής στη σχολική τάξη-ιδέες και παιχνίδια» και τη συντονίζει η κ. Μαρία Χαλκιαδάκη, εκπαιδευτικός ΠΕ70 του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού.
 
Απευθύνεται σε 20 εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016, στο χώρο του ΚΕΣΑΝ - Κέντρου Πρόληψης Ηρακλείου (Μίνωος 67 & Μιχ. Αρχαγγέλου, Θέρισσος), ώρα 9:00 - 13:00.

 
Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική συνάντηση μπορούν να συμπληρώσουν την αίτηση συμμετοχήςέως την Τρίτη 09 Φεβρουαρίου 2016.
 
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, με άξονα τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών να αναλάβουν το συντονισμό αντίστοιχων εκπαιδευτικών συναντήσεων, με θέμα της επιλογής τους. 
 
Οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική συνάντηση θα ενημερωθούν με e-mail την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016. Τα ονόματα των συμμετεχόντων θα ανακοινωθούν επίσης και στην ιστοσελίδα: www.kesan.gr.
 
Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο: 2810.313.222, κ. Σοφία Περακάκη.

Αίτηση συμμετοχής, εδώ

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2025 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis