Γυναίκα

Fitness

9 τρόποι για να τρως γλυκά χωρίς να παχαίνεις!

γλυκό γυναίκα διατροφή δίαιτα

Ναι -ναι καλά ακούσατε (ή μάλλον διαβάσατε), μπορούμε να τρώμε γλυκά χωρίς να παχαίνουμε!

Πως γίνεται αυτό; Θα το δούμε αμέσως παρακάτω.

Αρχικά να τονίσουμε πως όταν κάποιος έχει έντονη επιθυμία για γλυκά δεν είναι τυχαίο, συνήθως κάτι κρύβεται από πίσω και αυτό είναι, το ότι δεν τρέφεται σωστά καθ’ολη τη διάρκεια της ημέρας.

Του λείπει η γνωστή και αγαπημένη σε όλους μας ορμόνη ΣΕΡΟΤΟΝΙΝΗ!

Αν υποθέσουμε, όμως, ότι ζητάμε απεγνωσμένα γλυκό, ακόμα και αν έχουμε φάει σωστά μέσα στην ημέρα να τι μπορούμε να κάνουμε:

  • Να τρώμε κάθε μέρα κάτι σε γλυκό, αλλά σε μικρή ποσότητα, ή αλλιώς αν δεν το έχουμε ανάγκη σε ημερήσια βάση, να τηρούμε τον περίφημο κανόνα του 1 φορά την εβδομάδα!
  • Να διαβάζουμε πάντα προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίμων και να μην αγοράζουμε ότι βρεθεί μπροστά μας, γιατί υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές & εναλλακτικές και φυσικά δεν πάμε ποτέ νηστικοί σουπερ μάρκετ!
  • Κάτι, επίσης που συνδυάζεται με την παραπάνω συμβουλή, είναι να φτιάξουμε μόνοι μας στο σπίτι πιο light γλυκά. Δηλαδή, να αντικαταστήσουμε κάποιες τροφές με άλλες, πχ τη ζάχαρη με στέβια ή με μέλι, να κάνουμε συνταγές που δεν περιέχουν αυγά και βούτυρα, να χρησιμοποιούμε ελαιόλαδο, ταχίνι, φυστικοβούτυρο, κλπ.
  • Αν είστε από τους ανθρώπους που δε μπορούν με τίποτα να καταναλώσουν μικρή ποσότητα γλυκού, καλύτερα να μη το έχετε καθόλου σπίτι και προτιμήστε κάτι πιο light όπως είπαμε.
  • Μοιραστείτε το γλυκό με κάποιον άλλον και μαζί και τις θερμίδες. Το μότο μας είναι «ναι στην ποιότητα, όχι στην ποσότητα»
  • Τρώτε πιο αργά: έτσι θα δώσετε χρόνο στον εγκέφαλο να καταλάβει τι κάνετε και φυσικά να το απολαύσει. Αν κατεβάσετε με μια μπουκιά το γλυκάκι, σίγουρα δεν προλαβαίνει να φτάσει το μήνυμα και μένετε με ένα αίσθημα μη κορεσμού. Πάρτε το χρόνο σας, απολαύστε το γλυκό σας, δε σας το παίρνει κανείς.
  • Απαλλάξτε τον εαυτό σας από τη ζάχαρη. Μπορείτε εύκολα να βρείτε εύγευστα υποκατάστατα σε όποια γλυκιά μορφή θέλετε. Κρέμες, κουλουράκια, σοκολάτες, κέικ; Άνετα…
  • Μην ξεχνάτε τα φρούτα: περιέχουν φυσικά σάκχαρα που μειώνουν την επιθυμία σου για γλυκό και ταυτόχρονα σε εφοδιάζουν με βιταμίνες, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά που συμβάλλουν θετικά στο μεταβολισμό και στη μείωση της αποθήκευσης λίπους.
  • «Νους υγιής εν σώματι υγιή» αυτό νομίζω τα λέει όλα! Όταν συνδυάζεται η άσκηση με τη διατροφή, τότε όλα κυλούν πιο γρήγορα και εύκολα, φυσικά αλλάζει προς το καλύτερο το σώμα, αλλά και γίνονται καύσεις και ακόμα και αν ξεφύγετε κάπου ,μπορείτε να εξισορροπήσετε αυτή σας την ατασθαλία κάνοντας γυμναστική!

diatrofi.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πιείτε αυτό το ''μαγικό'' ποτό μετά από κάθε γεύμα για να χάσετε εύκολα βάρος!

Η δίαιτα για να χάσουμε κιλά και να κατεβαίνουμε νούμερο με ασφάλεια!

Ποια ροφήματα αυξάνουν το βάρος μας

Γυναίκα

Fitness

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

γυναίκα

Είναι γνωστό πως τόσο η έλλειψη, όσο και η κακή ποιότητα ύπνου συνδέονται με προβλήματα στον έλεγχο του σωματικού βάρους, αλλά μια νέα έρευνα δείχνει πως ο ύπνος συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδες μπορεί να βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

Παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει πως ο ύπνος που χάνεται τις καθημερινές, δεν αναπληρώνεται τα Σαββατοκύριακα, ακόμα και αν τότε κοιμάστε λίγο παραπάνω και συστήνουν να προσπαθείτε να μην στερήστε τον ύπνο καμιά μέρα.

Ωστόσο μια νέα μελέτη δείχνει πως ο παραπάνω ύπνος τα Σαββατοκύριακα συνδέεται με τον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με νεότερη έρευνα  που δημοσίευσε το περιοδικό «Oxford University Press».  ο ύπνος αυτές τις μέρες της εβδομάδας σχετίζεται με χαμηλότερους δείκτες σωματικού λίπους .

Τι ανακάλυψαν
Ερευνητές από την Βοστόνη σε συνεργασία με επιστήμονες από την Δημοκρατία της Κορέας επεδίωξαν να προσδιορίσουν αν ο αποκαλούμενος «ύπνος αναπλήρωσης» μπορεί να επηρεάσει τον δείκτη σωματικού βάρους στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.

Για τον σκοπό αυτό διεξήγαγαν προσωπικές συνεντεύξεις με τυχαία δειγματοληψία 2.156 ενηλίκων, συγκρίνοντας τις συνήθειες σχετικά με τον ύπνο με τον δείκτη σωματικής μάζας. Οι 932 συμμετέχοντες που κοιμόντουσαν περισσότερες ώρες το Σαββατοκύριακο για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες μέσα στην εβδομάδα, είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος σε σύγκριση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Παράλληλα κάθε έξτρα ώρα ύπνου επιδρούσε θετικά στην μείωση του εν λόγω δείκτη.

Ο  Robert Tomas που ανήκει στην ομάδα των ερευνητών, τονίζει ότι ο «ύπνος αναπλήρωσης» μέσα στο Σαββατοκύριακο διαφέρει από άτομο σε άτομο καθώς το όφελος που αποκομίζει ο καθένας από την συνήθεια αυτή σχετίζεται με τις ώρες ύπνου που χρειάζεται ο κάθε οργανισμός.

Το πόσες ώρες χρειάζεται να κοιμηθεί ο καθένας μπορεί να διαπιστωθεί αν παρακολουθήσει τις ώρες που κοιμάται το βράδυ δίχως να χρειαστεί να ξυπνήσει κάποια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας λόγω δουλειάς ή υποχρεώσεων. Πάντως η πλειοψηφία των ενηλίκων χρειάζεται συνήθως 6-8 ώρες ύπνου την ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα ποτήρι πριν τον ύπνο θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

5 τρόποι να κάψετε λίπος ενώ... κοιμάστε (βίντεο)