Η Ελένη Μενεγάκη συνεχίζει τις διακοπές της στην Ιταλία μαζί με τον σύζυγό της, Μάκη Παντζόπουλο, και την κόρη τους, Μαρίνα.
Η παρουσιάστρια έκανε νέα ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, αυτή τη φορά από τη Νάπολη.
«Στη Νάπολη βρήκαμε και τον King Kong!», έγραψε με χιούμορ στη λεζάντα της ανάρτησής της.
Διαβάστε επίσης
Λουιζίδου για Μπέζο: «Aν δεν ήταν εκεί να με στηρίξει, ίσως να μην τα κατάφερνα»
Η Σοφία Βογιατζάκη και η Αποστολία Ζώη αναβίωσαν σκηνή από το «Είσαι το ταίρι μου»