Η Ελένη Μενεγάκη χθες και σήμερα βγήκε εκτός πλατό για να παρουσιάσει την εκπομπή της, όμως, ο καιρός δεν ήταν με το μέρος της αφού όχι μόνο έβρεχε αλλά είχε και αέρα.
Από την αρχή υπήρχε συννεφιά, όμως πριν δώσει πάσα για διαφημίσεις, άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες σταγόνες της βροχής!
«Εδώ τα παιδάκια μου βάζουν αυτοκολλητάκια για να μη χαλάσουν τις τηλεορασούλες μας, τις ωραίες καμερούλες μας», είπε η ίδια και κατόπιν απευθύνθηκε στους συνεργάτες της που δεν βρίσκονται στον αέρα. «Εσένα σου αρέσει ε; Εσύ φοβάσαι και μου έβαλες από πάνω τη σακούλα; Ρε συ δε σε γνώρισα, κάτσε να ρίξω διαφημίσεις και σου έρχομαι», είπε χαρακτηριστικά.
Όμως, στη συνέχεια έπιασε μπόρα και αναγκάστηκε να επιστρέψει πίσω στο στούντιο.
Δείτε το απόσπασμα: