Η Ολυμπία Χοψονίδου βρέθηκε ακόμα μία φορά στο πλευρό του Βασίλη Σπανούλη και πανηγύρισε τη νίκη του Ολυμπιακού στο γήπεδο μαζί με τους γιους της αλλά και την αδελφή της, Ολυμπία.
Μάλιστα, στο τέλος του αγώνα, που βρήκε τους Ερυθρόλευκους πρωταθλητές, ο «Kill Bill» πήρε τα παιδιά του αγκαλιά, ενώ το μοντέλο παρά τη προχωρημένη εγκυμοσύνη ξέσπασε σε έξαλλους πανηγυρισμούς!
Δείτε την: