Skip to main content
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: O δήμος ζητεί απαγόρευση χρήσης ηλεκτρικών πατινιών από άτομα κάτω των 17 ετών

ηλεκτρικό πατίνι
 clock 23:33 | 09/12/2024
writer icon newsroom ekriti.gr

Να απαγορευτεί η χρήση των ηλεκτρικών πατινιών από άτομα κάτω των 17 ετών θα ζητήσει ο δήμος Θεσσαλονίκης από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Η επιστολή της διοίκησης του Στέλιου Αγγελούδη θα αποσταλεί εντός των ημερών στον υφυπουργό Βασίλη Οικονόμου, με αφορμή τη διαβούλευση για τη διαμόρφωση του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Το αίτημα για την εν λόγω απαγόρευση είναι η εισήγηση του αντιδημάρχου Δημοτικής Αστυνομίας και Κοιονοτήτων Κώστα Τσιαπακίδη.

Η πρόταση αυτή, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος στη Voria.gr, συζητήθηκε στην τελευταία συνεδρίαση της διαβούλευσης που πραγματοποιήθηκε με τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται με τα ηλεκτρικά πατίνια στη Θεσσαλονίκη. «Αυτό που επιδιώκουμε είναι να περάσει μια νομοθετική ρύθμιση που θα απαγορεύει τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών από άτομα κάτω των 17 ετών. Με την πρόταση συμφωνούν και οι εταιρείες που έχουν ηλεκτρικά πατίνια», σημείωσε.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, και η Διεύθυνση Τροχαίας πρόκειται να αποστείλει σχετική εισήγηση προς το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, οι έλεγχοι από μεικτά κλιμάκια της Δημοτικής και Ελληνικής Αστυνομίας συνεχίζονται για τα ηλεκτρικά πατίνια. Ωστόσο, δεν φαίνεται να υπάρχει συμμόρφωση των χρηστών παρά μόνο από αυτούς που έχουν στην κατοχή τους ηλεκτρικά πατίνια.

Εν τω μεταξύ, στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου αναμένεται να εγκριθεί η κανονιστική ρύθμιση κυκλοφορίας και στάθμευσης ελαφρών προσωπικών ηλεκτρικών οχημάτων. Ο δήμος Θεσσαλονίκης είναι ο πρώτος δήμος πανελλαδικά που περνά τέτοιο κανονισμό για τα ηλεκτρικά πατίνια. Όπως αναφέρεται στον κανονισμό όπως διαμορφώθηκε μετά τη διαβούλευση με τις εμπλεκόμενες εταιρείες, «σκοπός είναι η βέλτιστη ρύθμιση της κυκλοφορίας και της στάθμευσης των Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων, εντός του δήμου Θεσσαλονίκης, ώστε να διασφαλισθεί η μέγιστη δυνατή ασφάλεια των πεζών και των οδηγών και η απρόσκοπτη χρήση των κοινόχρηστων χώρων, με τη συμμετοχή τόσο του δήμου Θεσσαλονίκης ως φορέα ελέγχου και θεσμοθέτησης κανόνων όσο και των εταιρειών παροχής υπηρεσιών ΕΠΗΟ, αλλά και των πολιτών-τελικών χρηστών ως υπόχρεους τήρησης της νομοθεσίας και των θεσμοθετημένων κανόνων».

Με τον κανονισμό τίθενται περιορισμοί κίνησης και στάθμευσης των ΕΠΗΟ σε ειδικές περιοχές του δήμου, για την αποτροπή της παρακώλυσης της κίνησης πεζών και τη μέγιστη ασφάλεια αυτών και των οδηγών ΕΠΗΟ, καθώς και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης χρήσης των κοινόχρηστων χώρων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κρήτη: Τσουβάλια με ελιές, πανιά και εξοπλισμός... κάνουν "φτερά" από τα λιόφυτα

ΠΑΓΝΗ: Οι εντατικολόγοι απείλησαν με παραίτηση - Η ΔΥΠΕ Κρήτης καθησυχάζει και υπόσχεται

Ηράκλειο: Έσπασε μεγάλο κλαδί από τον ιστορικό πλάτανο στο Κράσι

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2025 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis