Ελλάδα

Φρουζής: Ποτέ δεν έδωσα χρήματα σε πολιτικούς

novartis_0.jpg

Συνέντευξη στην Καθημερινή της Κυριακής και στον Τάσο Τέλογλου παραχώρησε ο πρωταγωνιστής της υπόθεσης Novartis, Κωνσταντίνος Φρουζής, πρώην αντιπρόεδρος της εν λόγω φαρμακευτικής. 

Ο κ. Φρουζής υποστηρίζει ότι δεν διακίνησε μαύρο χρήμα. «Ποτέ δεν έδωσα χρήματα όχι μόνο στον κ. Γεωργιάδη αλλά και σε οποιονδήποτε άλλο πολιτικό». 

Υποστηρίζει ακόμη, ότι κάποιος από τους πολίτικους δεν τους έχει συναντήσει ποτέ. «Είδα τον κ. Πικραμμένο  στο Μέγαρο Μουσικής σε μια εκδήλωση και μου έδωσε την κάρτα του. Δεν τον έχω ξανά δει, δεν τον έχω ξανά συναντήσει. Οπως δεν έχω συναντήσει και τους κυρίους Αβραμόπουλο και Βενιζέλο».  
Συνάντησα τον κ. Σαμαρά μία φορά στο Μέγαρο Μαξίμου και υπό την ιδιότητά μου του πρόεδρου του ΣΦΕΕ Ηταν μια ολιγόλεπτη συνάντηση με θέμα τις οφειλές του Δημοσίου προς τις φαρμακευτικές, ελληνικές και πολυεθνικές». 
Στη συνέντευξή του ο κ. Φρουζής υποστηρίζει ότι το  project Harvard δεν αποτέλεσε προσπάθεια επηρεασμού αξιωματούχων που αποφάσιζαν για το φάρμακο, αλλά εκπονήθηκε με πρωτοβουλία της μητρικής Novartis για τη συνεργασία όλων των φορέων της υγείας για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών εν μέσω κρίσης. 

Τον κ. Στουρνάρα τον γνώρισα ως πρόεδρο του ΙΟΒΕ. Είχα επαφές μαζί του υπό την ιδιότητά μου ως πρόεδρος του ΣΦΕΕ όταν ήταν στον ΙΟΒΕ και κάποιες όταν ήταν υπουργός Οικονομικών. 
Ο κ. Φρουζής κλείνοντας υποστηρίζει ότι δεν έχει κληθεί να καταθέσει και ότι αν είχε κληθεί, θα είχε διαφωτίσει πολλές πτυχές της πολύκροτης υπόθεσης. 

Ελλάδα

ΕΟΤ και AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό

sunshine_discount_1.png

Για 4η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό παρουσιάζοντας τη νέα διαφημιστική καμπάνια “Sunshine Discount” σε κοινή διαδικτυακή Συνέντευξη Τύπου. 

Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας και στις πλούσιες και διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, με σύμμαχο τον καλό καιρό, ΕΟΤ και AEGEAN δημιούργησαν μια καμπάνια που έχει τη δυναμική να υποστηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλο το χρόνο.

Ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean που παρουσιάσαμε σήμερα, περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά». 

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN κ. Μαρίνα Σπυριδάκη, επισήμανε ότι «στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών. 

Ο ήλιος, η ζέστη και το μοναδικό κλίμα της χώρας μας, αποτελούν τον καταλύτη που βελτιώνει τις εμπειρίες για κάθε επισκέπτη και εμείς προσφέρουμε το κίνητρο για να τις απολαύσουν. Μετά την παρατεταμένη παραμονή στο σπίτι τους τελευταίους μήνες, όλα είναι πιο όμορφα κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στα μέρη που αγαπάνε». 

Λίγα λόγια για την καμπάνια

Η ηλιοφάνεια και το κλίμα της Ελλάδας αναβαθμίζουν την εμπειρία των διακοπών για κάθε επισκέπτη. Γι’ αυτό και όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της AEGEAN.

Όπως και οι προηγούμενες καμπάνιες συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN έτσι και η νέα “Sunshine Discount” καμπάνια, με τη χρήση της τεχνολογίας, προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και τα διαφορετικά κοινά και εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κερδίσει τον επισκέπτη.

Η καμπάνια που ξεκίνησε ήδη από τα μέσα του προηγούμενου μήνα θα διαρκέσει έως το τέλος του χρόνου και απευθύνεται στους επισκέπτες από 10 βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία). Ενώ θα προβάλλεται σε όλα τα διαδικτυακά  μέσα (Facebook, Instagram, YouTube)  καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της AEGEAN και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στην Κρήτη ο Πρόεδρος του ΕΟΔΥ ενόψει ανοίγματος του τουρισμού

Κορωνοϊός - Βρετανία: Εκτός «πράσινης» ταξιδιωτικής λίστας η Ελλάδα

Κορωνοϊός - Ιταλία: Εκπομπή για την Ελλάδα και τα covid safe νησιά