Αν και τα αυτοκίνητα της Formula 1 παραμένουν το αποκορύφωμα των επιδόσεων στις πίστες, στις ευθείες τα αμιγώς ηλεκτρικά hypercars δείχνουν ότι οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες είναι σχεδόν αδύνατο να νικηθούν στις επιταχύνσεις από στάση.
Σε έναν από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες drag που έχει πραγματοποιήσει το CarWow, αποφάσισε να φέρει μαζί ένα Rimac Nevera, το κροατικό hypercar με την τετραπλή ηλεκτρική καρδιά και τους 1.914 ίππους, ένα McMurtry Spierling, το βρετανικό αμιγώς ηλεκτρικό hypercar των 1.000 ίππων και των 1.000 κιλών (μόνο) και ένα Red Bull RB8 Formula 1, σε μια δοκιμή για να δει ποιο από αυτά ήταν το ταχύτερο.



Στον πρώτο αγώνα, τα δύο ηλεκτρικά, τόσο το Nevera όσο και το Spierling εκτοξεύτηκαν από τη γραμμή με εξαιρετικό ρυθμό, αλλά ήταν το McMurtry που έφυγε στην ευθεία. Ωστόσο, καθώς έφτασε στην τελική του ταχύτητα των 242 χλμ/ώρα, το Nevera κατάφερε να προσπεράσει. Εν τω μεταξύ, η RB8 έμεινε πίσω από τους άλλους δύο και πραγματικά δεν είχε καμία ελπίδα.
Ο δεύτερος από τους τρεις αγώνες είναι εξίσου συναρπαστικός. Σε αυτόν τον αγώνα, το Speirling παίρνει εύκολα την ταχύτερη εκκίνηση λόγω σπιναρίσματος που παρουσίασε το Rimac και πήρε μια αρκετά εύκολη νίκη.
Για τον τελευταίο αγώνα, ήταν και πάλι ένας ανταγωνισμός μεταξύ του Rimac και του McMurtry, και όπως και στον πρώτο αγώνα, ο περιοριστής ταχύτητας του McMurtry αποδείχθηκε η αιτία που το Rimac πέρασε μπροστά λίγο πριν από τη γραμμή.
Πραγματοποιήθηκε επίσης μία κόντρα εν κινήσει από τα 80 χλμ/ώρα. Αυτός αποδείχθηκε πιο ευνοϊκός για το αυτοκίνητο F1, αν και πάλι, μετά τα 320 χλμ/ώρα, το Nevera κατάφερε να πάρει κεφάλι.
Διαβάστε επίσης
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη (AI) μπορεί να αλλάξει την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της οδήγηση