Τεχνολογία

Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα είναι το φετινό θέμα του Athens Science Festival

τεχνητή νοημοσύνη μάτια

Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα είναι το φετινό θέμα του Athens Science Festival που ξεκίνησε το 2014 και μέσα σε αυτά τα χρόνια έχει καθιερωθεί ως μια από τις μεγαλύτερες γιορτές της επιστήμης και της τεχνολογίας στην Ελλάδα.

Όπως αναφέρουν οι διοργανωτές, κάθε άνοιξη, για μια εβδομάδα, οι κάτοικοι και τα σχολεία της Αθήνας εξερευνούν την επιστήμη μέσα από διασκεδαστικούς, καινοτόμους και διαδραστικούς τρόπους. Την ίδια στιγμή ερευνητές, δάσκαλοι, διακεκριμένοι επιστήμονες και καλλιτέχνες δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να εξηγήσουν την επιστήμη τους και να κάνουν το θεατή μέρος της.

Εκτός από τη μεγάλη συμμετοχή του κόσμου, που ξεπερνά κάθε χρόνο τους 30.000 επισκέπτες, το Athens Science Festival συνδέει τις επιστήμες με την καθημερινή ζωή και αναδεικνύει το ρόλο τους, παρουσιάζει την υψηλής ποιότητας επιστημονική έρευνα που γίνεται στην Ελλάδα, συζητά και ψάχνει απαντήσεις σε πολύπλοκα και αμφιλεγόμενα επιστημονικά θέματα, εμπνέει και δημιουργεί νέα πρότυπα στο χώρο των επιστημών και εμψυχώνει τους νέους ανθρώπους να αναλογιστούν μια καριέρα κοντά στην επιστήμη. Αλλά κυρίως, το Athens Science Festival έχει καταφέρει - όπως αναφέρουν οι διοργανωτές - να δείξει σε μικρούς και μεγάλους ότι η επιστήμη δεν είναι μόνο γνώση αλλά και ψυχαγωγία.

Κεντρικό θέμα του φετινού Athens Science Festival θα είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη. Μέσα από ποικιλία δράσεων, προσαρμοσμένων για κάθε ηλικία, θα αναδειχθούν οι νέοι ορίζοντες που «ανοίγει» η τεχνητή νοημοσύνη, και η σχέση της με νευραλγικούς τομείς της ζωής μας.

Το Φεστιβάλ θα διαρκέσει από την Τετάρτη 1 Απριλίου 2020 έως την Κυριακή 5 Απριλίου 2020 (Τεχνόπολις, Αθήνα).

 

Τεχνολογία

ΗΠΑ: To 58% των χρηστών social media αποφεύγουν τις χορηγούμενες αναρτήσεις των influencers

social media

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

«Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πάνω από 2,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παίζουν βιντεοπαιχνίδια

Facebook : Με αυτόν τον τρόπο θα προστατεύσετε το προφίλ σας