Έπειτα από εντατικές εργασίες της ΔΕΥΑΗ αποκαταστάθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης 25/6, η σοβαρή ζημιά που είχε υποστεί ο τροφοδοτικός αγωγός ύδρευσης στην περιοχή του ΠαΓΝΗ.
Η υδροδότηση θα επανέλθει σταδιακά μέχρι το βράδυ στις περιοχές που είχαν επηρεαστεί και ειδικότερα Βελόνι Κάμπος, κολυμβητήριο, Παγκρήτιο και περιοχή ΕΛΜΕΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Κρήτη: Σοκ από την απολογία του 43χρονου - Την σκότωσα, πήρα γλυκά και πήγα σε ένα τραπέζι
Στην Κρήτη τα εγκαίνια του πρώτου Παρατηρητηρίου τοπίων της Ελλάδας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Έρχονται μαζικές προσφυγές - Τι ισχύει για Κρήτη