Καβγάς άνευ προηγουμένου εξελίχθηκε στον αέρα της εκπομπής Mega με Μία μεταξύ του Μάρκου Σεφερλή και του Δημήτρη Ουγγαρέζου.
Οι δύο παρουσιαστές χωρίς να υψώσουν τους τόνους αντάλλαξαν χοντρα καρφιά μεταξύ τους, ενώ φαινόταν ότι η κατάσταση θα έπαιρνε άσχημη τροπή.
Ο Μάρκος Σεφερλής ανέφερε την είδηση ότι ο Δημήτρης Ουγγαρέζος πήρε μεταγγραφή στον ΑΝΤ1, με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο να δείχνει πως νιώθει άβολα.
«Νομίζω ότι δεν είναι μόνο η Κατερίνα Καινούργιου που έχει εξελιχθεί στη showbiz τόσα χρόνια, είναι και άλλος άνθρωπος. Και μιλάω για την είδηση που έχει σκάσει τα τελευταία μερόνυχτα, την μεταγραφή του Δημήτρη στον ΑΝΤ1 για την οποία δεν έχουμε μιλήσει. Τι ρεπορτάζ κάνεις; Έχει βουίξει ο τόπος εδώ πέρα. Εγώ χάρηκα ιδιαίτερα, πραγματικά για τη μεταγραφή στον ΑΝΤ1» , με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο να απορεί: «Για ποιο πράγμα; Με φέρνεις σε δύσκολη θέση τώρα και έχω συμβόλαιο ενεργό. Να συζητάω στον αέρα της εκπομπής που πληρώνομαι τι θα κάνω τον επόμενο μήνα»;
Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί: