Η Ειρήνη Παπαδοπούλου είναι κορμάρα κι αυτό φαίνεται άλλωστε αφού το σώμα της είναι ..φέτες. Όμως, μας αφήνει άφωνους όταν στην εκπομπή "Καρντάσιανς'" αποκάλυψε το πρωινό της.
«Τρώω για πρωινό μακαρόνια με ομελέτα. Εννοώ μακαρονάδα κανονική. Το μεσημέρι θα φάω ό,τι έχουμε για φαγητό. Μπορεί να είναι κοτόπουλο, μπορεί να είναι και παστίτσιο. Και εννοείται ότι τσιμπολογώ και ενδιάμεσα», είπε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια.
Εντάξει δεν είναι άδικο;