Skip to main content
GOSSIP - LIFESTYLE

Διάσημο ζευγάρι έβγαλε selfie με… στρινγκ!

stingk.png
 clock 17:44 | 12/05/2015
writer icon newsroom ekriti.gr

O David Beckham ήταν ο πρώτος που είχε δηλώσει πως φορά τα στριγκ της Victoria.

Τώρα ένα ακόμη ζευγάρι ακολουθεί το δρόμο που δίδαξε ο Βeckham και μάλιστα μας το δείχνει, ο λόγος για τη Λούσι Μέκλενμπουργκ, μία από τις πρωταγωνίστριες του βρετανικού ριάλιτι «TOWIE» και τον Ολυμπιονίκη της γυμναστικής, Λούις Σμιθ, οι οποίοι πόζαραν δίπλα δίπλα, στο μπάνιο τους, φορώντας μόνο το στριγκ τους.

Δείτε τους:
 

stingk.jpg

stingk.jpg, by mariak

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2026 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis