Μια ακόμα κλήση από την Εθνική του ομάδα, αυτή του Λουξεμβούργου, δέχτηκε ο Βαχίντ Σελίμοβιτς.
Ο αμυντικός του ΟΦΗ καλείται να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε δύο διεθνείς φιλικούς αγώνες, που είναι κόντρα σε Βόρεια Ιρλανδία και Βοσνία Ερζεγοβίνη.
Η ενημέρωση από τον ΟΦΗ έχει ως εξής:
"Στην Εθνική Λουξεμβούργου κλήθηκε για μια ακόμη φορά ο Vahid Selimovic.
O αμυντικός της ομάδας μας θα ενταχθεί στο δυναμικό του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος της χώρας του για τους διεθνείς φιλικούς αγώνες με την Βόρεια Ιρλανδία (25/3) και την Βοσνία – Ερζεγοβίνη (29/3).
Να σημειωθεί ότι αυτή είναι η τρίτη φορά που ο Vahid Selimovic βρίσκεται ανάμεσα στις επιλογές του ομοσπονδιακού προπονητή για την σεζόν 2021-22, καθώς το ίδιο είχε συμβεί τόσο τον περασμένο Οκτώβριο όσο και τον Νοέμβριο."
Έξι υποψηφιότητες στα Sports Marketing Awards
Τη Δευτέρα 28 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί η τελετή απονομής των βραβείων του "Sports Marketing Awards 2022". Ο ΟΦΗ συμμετέχει με έξι υποψηφιότητες.
Τα βραβεία επανέρχονται (το 2021 δεν έγιναν λόγω της πανδημίας) με σκοπό να υποστηρίξουν, να διαδώσουν και να προωθήσουν τις καλύτερες πρακτικές στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ του εγχώριου αθλητισμού.
Το (επεξηγηματικό) δελτίο τύπου της Κρητικής ΠΑΕ αναφέρει σχετικά με τις έξι υποψηφιότητες:
"Για μία ακόμα χρονιά η ομάδα μας αναμένεται να έχει δυναμική παρουσία στην τελετή βράβευσης των “Sports Marketing Awards”, με συνολικά έξι υποψηφιότητες σε ισάριθμες κατηγορίες, οι οποίες αφορούν σε δράσεις και ενέργειες που έγιναν κατά τη διάρκεια της προηγούμενης διετίας (λόγω covid).
Συγκεκριμένα στην κατηγορία «Best Special Edition» η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 συμμετέχει με την ταινία – ντοκιμαντέρ «Ήτανε Μια Φορά… 21/06/87», η οποία προβλήθηκε τον προηγούμενο Ιούνιο στο Κηποθέατρο «Ν. Καζαντζάκης» και είναι αφιερωμένη στην κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδας το 1987.
Στην κατηγορία «Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing» η ομάδα μας διαγωνίζεται με την ενέργεια που έλαβε χώρα στα Social Media με τίτλο «Ο ΟΦΗ στηρίζει την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα».
Το Rebranding της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 το οποίο έγινε τον Αύγουστο του 2020 αποτελεί μια από τις υποψήφιες προς βράβευση συμμετοχές της κατηγορίας «Best Strategy for Branding».
Στην κατηγορία «Miscellaneous» η ομάδα μας συμμετέχει με την ενέργεια «Pasillo στον πρωταθλητή της αγωνιστικής σεζόν 2019 – 20», η οποία αποτέλεσε μια πρωτοποριακή κίνηση στον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Το πρόγραμμα «OFI Crete FC Cares», το οποίο περιλαμβάνει το σύνολο των κοινωνικών δράσεων της ομάδας μας (στήριξη στους πλημμυροπαθείς, ενημέρωση σχετικά με τον παιδικό καρκίνο, το Aids, τον καρκίνο του μαστού κ.α), αποτελεί την 5η συμμετοχή της ΠΑΕ ΟΦΗ στα φετινά βραβεία και συγκεκριμένα στην κατηγορία «Best CSR Campaign / Activity».
Τέλος στην κατηγορία «Best Fan Engagement Programme» διαγωνίζεται το χιουμοριστικό εορταστικό βίντεο που έκανε η ομάδα μας την Πρωτοχρονιά του 2021, με τους ποδοσφαιριστές να μπαίνουν στην κουζίνα για να παρασκευάσουν κουραμπιέδες και μελομακάρονα, με τελικό κριτή τα μέλη του προπονητικού επιτελείου.
H εκδήλωση για την ανακοίνωση των νικητών και την απονομή των βραβείων θα γίνει στις 28 Μαρτίου."
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Super League 2: “Χ”αμένοι βαθμοί για ΟΦΙ-Συνεχίζει απτόητη η Βέροια(βαθμολογίες)
Πόλεμος στην Ουκρανία: Ο Σεφτσένκο θα πληρώσει για τη στέγαση 150 προσφύγων στην Αγγλία