Υγεία

Λίμπιντο: Επτά τρόποι να την απογειώσετε

sotirio_to_syhno_sex_-_meionei_kata_50_tin_pithanotita_egkefalikoy.jpg

Το άγχος, τα προβλήματα που ενδεχομένως υπάρχουν σε μια ερωτικής σχέση, ανησυχίες σχετικά με την υγεία και η ηλικία είναι παράγοντες που επηρεάζουν τη λίμπιντο και, παρόλο που η μειωμένη ερωτική επιθυμία συνήθως δεν αποτελεί παθολογικό πρόβλημα, μπορεί να επηρεάσει τις σχέσεις και την αυτοεκτίμηση ενός ατόμου.

Επιπλέον, τα υψηλά επίπεδα άγχους πολλές φορές δημιουργούν εμπόδια στη σεξουαλική λειτουργία και τη λίμπιντο και στα δύο φύλα. Οι άνθρωποι με μεγάλο φόρτο εργασίας, αυξημένες ευθύνες ή άλλους παράγοντες άγχους μπορεί να νιώθουν κουρασμένοι, αγχωμένοι ή στρεσαρισμένοι και, ως εκ τούτου, να έχουν μειωμένη σεξουαλική επιθυμία ή να δυσκολεύονται να επιτύχουν ή να διατηρήσουν τη στύση τους (οι άνδρες).

Διαβάστε παρακάτω κάποιους από τους καλύτερους φυσικούς τρόπους αύξησης της λίμπιντο που αφορούν τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες και δείτε τη σεξουαλική σας επιθυμία να ανεβαίνει μέρα με τη μέρα.

 

1. Βελτιώστε την ποιότητα της σχέσης σας
Πολλοί άνθρωποι παρατηρούν μείωση στη σεξουαλική επιθυμία και συχνότητα σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία μιας σχέσης, όπως για παράδειγμα όταν έχει περάσει πολύς καιρός από το πρώτο πάθος ή όταν ο ένας εκ των δύο αντιλαμβάνεται ότι τα πράγματα δεν είναι καλά στον ερωτικό τομέα.

Προσπαθήστε να βελτιώσετε τη σχέση σας και είναι πολύ πιθανό να παρατηρήσετε αύξηση στις σεξουαλικές ορμές τόσο τις δικές σας όσο και του/της συντρόφου σας. Αυτό σημαίνει:

  • Σχεδιάστε ρομαντικά ραντεβού
  • Κάνετε πράγματα μαζί με τον/την σύντροφό σας
  • Δοκιμάστε την ανοιχτή επικοινωνία
  • Αφιερώστε ποιοτικό χρόνο ο ένας στον άλλο

 

2. Δώστε έμφαση στα προκαταρκτικά
Οι καλύτερες σεξουαλικές εμπειρίες μπορεί να αυξήσουν την επιθυμία ενός ατόμου για σεξ, ενισχύοντας έτσι και τη λίμπιντό του. Δοκιμάστε, λοιπόν, να ενισχύσετε τη σεξουαλική σας εμπειρία αφιερώνοντας περισσότερο χρόνο στα αγγίγματα, τα φιλιά και γενικότερα τα προκαταρκτικά.

 

3. Ακολουθήστε μια θρεπτική διατροφή
Μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά ενισχύει την καλή κυκλοφορία και την υγεία της καρδιάς, ωφελώντας έτσι και τις σεξουαλικές ορμές του ατόμου. Επομένως, δοκιμάστε να αφαιρέσετε συγκεκριμένα τρόφιμα που ενδεχομένως να μειώνουν τη λίμπιντό σας. Μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά, με λίγη ζάχαρη και πολλές άπαχες πρωτεΐνες μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη των διαταραχών που επηρεάζουν τη λίμπιντο.

 

4. Ασκηθείτε σε τακτική βάση
Η τακτική άσκηση ενισχύει τη λίμπιντο με πολλούς τρόπους. Έχει βρεθεί ότι βοηθά τους άνδρες όσον αφορά ανησυχίες σχετικά με το σώμα τους, τη χαμηλή λίμπιντο και τις αλλαγές στη σχέση τους, ενώ στις γυναίκες με διαβήτη έχει αποδειχτεί ότι συμβάλλει στον περιορισμό των συμπτωμάτων που σχετίζονται με τη νόσο. Οι ασκήσεις του πυελικού εδάφους, μάλιστα, φαίνεται ότι ωφελούν όλες τις γυναίκες, υγιείς ή μη.

 

5. Διατηρείστε ένα υγιές βάρος
Πολλοί επιστήμονες συνδέουν το υπερβολικό βάρος και την παχυσαρκία με τη χαμηλή λίμπιντο, αλλά και με άλλους παράγοντες που σχετίζονται με την υπογονιμότητα. Πολλοί υπέρβαροι άνθρωποι, μάλιστα, έχουν βιώσει ψυχολογικές επιπτώσεις, όπως η μειωμένη αυτοπεποίθηση για το σώμα τους. Η διατήρηση ενός υγιούς βάρους μπορεί να βελτιώσει τη σεξουαλική επιθυμία ενός ατόμου, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά.

 

6. Δοκιμάστε την ψυχοθεραπεία
Η ψυχοθεραπεία αποτελεί μια αποτελεσματική στρατηγική αύξησης της λίμπιντο. Η ατομική συμβουλευτική βοηθά να αντιμετωπιστούν οι αρνητικές σκέψεις σχετικά με το σεξ, την αυτοεκτίμηση, αλλά και δευτερεύουσες αιτίες της χαμηλής λίμπιντο, όπως η κατάθλιψη και το άγχος. Η συμβουλευτική σχέσεων μπορεί να βοηθήσει ένα ζευγάρι να δουλέψει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη σεξουαλική τους επιθυμία.

 

7. Κόψτε το κάπνισμα
Η καλή καρδιακή υγεία είναι σημαντική για την καλή σεξουαλική λειτουργία και το κάπνισμα έχει αρνητικές συνέπειες στον καρδιαγγειακό σύστημα του ατόμου. Οι καπνιστές είναι πολύ πιθανό να παρατηρήσουν αύξηση στα επίπεδα ενέργειας και στη σεξουαλική τους επιθυμία μόλις κόψουν το τσιγάρο.

πηγή

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Γυμναστήρια: Νέοι κανόνες λειτουργίας των αποδυτηρίων

Αγρίνιο: Ο προμηθευτής ήταν... «μαϊμού» και άρπαξε 11.680 ευρώ

Υγεία

Κρυολόγημα: Οκτώ τρόποι που καταπολεμούν τα συμπτώματα και ανακουφίζουν

γυναίκα άρρωστη-γρίπη-κρυολόγημα

Ένα κοινό κρυολόγημα μπορεί να μην είναι κάτι τόσο σοβαρό, όμως είναι αρκετό για να μας αποδιοργανώσει και να μας ταλαιπωρήσει για αρκετές μέρες. Με τη σωστή όμως μέριμνα και φροντίδα και ορισμένες αποτελεσματικές κινήσεις που επισημαίνουν οι γιατροί της Mayo Clinic , μπορείτε να ανακουφιστείτε από τα συμπτώματα και να περάσετε λιγότερο επώδυνα την περίοδο αυτή μέχρι την ανάρρωση.

Ενυδατωθείτε: Η καλή ενυδάτωση είναι το Α και το Ω. Εκτός από νερό, φροντίστε να πίνετε αρκετούς χυμούς πορτοκάλι, αλλά και ζεστό νερό με λεμόνι και μέλι, ένα μείγμα που βοηθά στη θεραπεία της ρινικής συμφόρησης και αποτρέπει την αφυδάτωση. Θα πρέπει όμως να αποφύγετε το αλκοόλ, τους πολλούς καφέδες και τα αναψυκτικά με καφεϊνη, καθώς θα εντείνουν το φαινόμενο της αφυδάτωσης.

Ξεκουραστείτε: Η ανάπαυση είναι όσο σημαντική και η ενυδάτωση του οργανισμού. Φροντίστε λοιπόν να ξεκουράζεστε για να αναρρώσετε.

Πώς θα ανακουφίσετε τον πονόλαιμο: Ένα μείγμα για γαργάρες μπορεί να ανακουφίσει έστω και για λίγο τον πονόλαιμο. Αναμείξτε περίπου 1/4 με μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι σε ζεστό νερό. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε παστίλιες και καραμέλες για το λαιμό ή κάποιο σπρέι για τον πονόλαιμο.

Πώς θα ανακουφίσετε τη ρινική συμφόρηση: H συχνή χρήση φυσιολογικού ορού είναι μια αποτελεσματική μέθοδος. Φροντίστε να κάνετε συχνά τις πλύσεις και να αναπνέετε όσο το δυνατόν πιο φυσιολογικά. Όσον αφορά τα βρέφη, μπορείτε να προμηθευτείτε τις αμπούλες φυσιολογικού ορού από το φαρμακείο. Τα ρινικά σπρέι με φυσιολογικό ορό μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μεγαλύτερα παιδιά.

Με μέτρο τα παυσίπονα: Για την καταβολή και ίσως τα δέκατα που παρουσιάζετε ένα αναλγητικό όπως η ασπιρίνη ή παρακεταμόλη ή η ιβουπροφαίνη μπορεί να σας ανακουφίσει.

Πίνετε συνέχεια ζεστά ροφήματα: Η αγαπημένη κοτόσουπα της γιαγιάς, τα ζεστά ροφήματα και τα τσάγια θα σας κάνουν να νιώσετε καλύτερα και θα διευκολύνουν τη ρινική συμφόρηση αυξάνοντας τη ροή της βλέννας.

Το θαυματουργό μέλι: Μπορεί να ανακουφίσει από το βήχα στους ενήλικες αλλά και στα παιδιά ηλικίας άνω του 1 έτους. Δοκιμάστε το επίσης σε ζεστό τσάι.

Προσθέστε υγρασία στον αέρα: Η χρήση ενός υγραντήρα μέσα στο δωμάτιό σας θα προσθέσει υγρασία με αποτέλεσμα να ανακουφιστείτε από τη ρινική συμφόρηση. Φροντίστε να αλλάζετε το νερό καθημερινά.

Πηγή: ygeiamou.gr

 

Διαβάστε επίσης:

Κρήτη - ΒΟΑΚ: Αντίστροφη μέτρηση για το διαγωνισμό στο τμήμα Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος

Θλίψη για το θάνατο μιας σπουδαίας Ηρακλειώτισσας

ESPA BANNER