Τεχνολογία

Φτιάχνουν Lamborghini σε τρισδιάστατο εκτυπωτή! (βίντεο)

lamporgini

Εδώ και ενάμιση χρόνο, ο Στέρλινγκ Μπάκους και ο γιος του φιλοτεχνούν μια Lamborghini.

Στο μεγαλύτερο ποσοστό η Lamborghini είναι κατασκευασμένη σε τρισδιάστατο εκτυπωτή σε φυσικό μέγεθος και πλήρως λειτουργική. Όπως εξηγεί στη σελίδα του στο Facebook o φυσικός από το Κολοράντο των ΗΠΑ, το πρότζεκτ έχει στόχο «να δείξει στα παιδιά πόσο cool μπορεί να είναι η επιστήμη και η μηχανουργία και να επιδείξει τη δύναμη της τεχνολογίας».

20.000 για την Lamborghini σε τρισδιάστατο εκτυπωτή

Για την από τρισδιάστατο εκτυπωτή Lamborghini Aventador, πατέρας και γιος έχουν προς ώρας ξοδέψει 20.000 δολάρια, πολύ λιγότερα από την τιμή του αυθεντικού οχήματος σε έκθεση αυτοκινήτων που είναι 639.670 δολάρια. Από κοινού έχουν «εκτυπώσει» τα τμήματα του σασί, τα πίσω φώτα, τα μπροστινά φώτα και το σύστημα εξαερισμού.

Δείτε το βίντεο με την κατασκευή:

Βεβαίως, δεν μπορούν όλα τα μέρη να κατασκευαστούν σε τρισδιάστατο εκτυπωτή, με αποτέλεσμα ο σκελετός, οι αναρτήσεις και το σύστημα ταχυτήτων να είναι από ατσάλι.

Χρησιμοποίησε, ως επί το πλείστον, πλαστικό (PLA, ASA, ABS και PETG) για να «εκτυπώσει», αλλά και nylon carbon fiber για τα μέρη που απαιτούσαν μεγαλύτερη αντοχή.

Αυτή η Lamborghini δεν πωλείται

Οπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Στέρλινγκ Μπάκους τονίζει ότι το πρότζεκτ του δεν είναι πειρατεία. «Ο σχεδιασμός των μερών βασίζεται στη Lamborghini Aventador, αλλά έχουμε αλλάξει σημαντικά κάθε μέρος, για να προσθέσουμε το δικό μας σχεδιαστικό γούστο. Επιπροσθέτως, δεν κατασκευάστηκαν καλούπια, και τίποτα δεν πωλείται. Αυτό είναι ένα μοναδικό πρότζεκτ το οποίο δεν θα επαναληφθεί και δεν πωλείται» υπογραμμίζει.
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/tehnologia/lamborghini-se-trisdiastato-ektypoti

Τεχνολογία

ΗΠΑ: To 58% των χρηστών social media αποφεύγουν τις χορηγούμενες αναρτήσεις των influencers

social media

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

«Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πάνω από 2,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παίζουν βιντεοπαιχνίδια

Facebook : Με αυτόν τον τρόπο θα προστατεύσετε το προφίλ σας