Η εταιρεία παιχνιδιών Toys «R» Us δημιούργησε την πρώτη διαφήμιση μέσω τεχνητής νοημοσύνης και απευθύνεται σε παιδιά.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN, η εταιρεία συνεργάστηκε με το πρακτορείο Native Foreign,, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα Sora που αναπτύσσει η OpenAI, δημιουργός του ChatGPT.
Το κλιπ διάρκειας 66 δευτερολέπτων ακολουθεί έναν νεαρό ιδρυτή της Toys «R» Us, τον Charles Lazarus, ο οποίος είχε ένα όραμα να μεταμορφώσει τα καταστήματα παιχνιδιών με τη βοήθεια της μασκότ της μάρκας, της καμηλοπάρδαλης Geoffrey, την οποία είδε σε ένα όνειρο.
Οι αντιδράσεις για το κλιπ ήταν ανάμεικτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ορισμένους να το χαρακτηρίζουν ως μια «συναρπαστική ματιά στο μέλλον του κινηματογράφου», ενώ άλλοι το χαρακτήρισαν «ανατριχιαστικό».
Διαβάστε επίσης
Έκτακτη ανακοίνωση της Apple για τους 1,46 δισεκατομμύρια χρήστες iPhone
Πέντε νέα χαρακτηριστικά έρχονται στο Google Chrome