Πολιτισμός

Έργα του Schumann στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου

πολιτιστικο κεντρο συναυλια.jpg

Μια υπέροχη βραδιά τραγουδιών με έργα του μεγάλου ρομαντικού συνθέτη και ποιητή Robert Schumann, επιφυλάσσουν στους θεατές, η υψίφωνος Κατερίνα Δοξαστάκη και ο πιανίστας Θεόδωρος Κοτεπάνος, το Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020 στις 21:00, στην Αίθουσα Συναυλιών του Πολιτιστικού Συνεδριακού Κέντρου Ηρακλείου.

Σε μια συναυλία που εντάσσεται στον κύκλο Μουσική Δωματίου, με τίτλο  «…ένα όνειρο με παγίδεψε…», οι καταξιωμένοι καλλιτέχνες θα ταξιδέψουν τους θεατές με όχημα τα έργα ενός εκ των κορυφαίων συνθετών της ρομαντικής περιόδου.

Έκδοση εισιτηρίων – Τιμές

Η διάθεση των εισιτηρίων, αξίας 10 και 12 ευρώ (γενικής εισόδου) και 8 ευρώ (μειωμένου) ξεκίνησε και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα προμηθευτούν:

1.     Ηλεκτρονικά, από το online σύστημα του ΠΣΚΗ ακολουθώντας τον σύνδεσμο: https://bit.ly/2R84Coh

2.     Από το Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 14:00 και 17:00 – 21:00 και Σάββατο 10:00 – 14:00

3.     Από το βιβλιοπωλείο της Βικελαίας Δημοτικής Βιβλιοθήκης, Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 10:00 – 15:00 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 10:00 – 14:00 και 17:30 – 21:00

 

 

Πολιτισμός

Αμφίπολη: Ο αρχαιολογικός χώρος θα είναι επισκέψιμος από το 2021

αμφιπολη

Ο αρχαιολογικός χώρος της Αμφίπολης θα είναι επισκέψιμος από το 2021, σύμφωνα με την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη.  

Μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό, η κα Μενδώνη τόνισε, επίσης, πως η κυβέρνηση επιδιώκει την επίσπευση των χρονοδιαγραμμάτων ολοκλήρωσης των εργασιών στον Τύμβο Καστά, ενώ αναφέρθηκε και στην επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα.  

«Ενδεχομένως το Brexit και η απομάκρυνση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση να απελευθερώσει δυνάμεις που θα βοηθήσουν τη συνεχή δημοσιοποίηση του αιτήματος για την οριστική επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα», πρόσθεσε ακόμα η υπουργός Πολιτισμού.  

«Η Ελλάδα πιέζει και εκθέτει το Βρετανικό Μουσείο ότι κατέχει τα Γλυπτά παρανόμως και με αυτή την έννοια το Brexit μπορεί να λειτουργήσει ως αφορμή πίεσης», τόνισε η ίδια.  Τέλος, για το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης που παραιτήθηκε μετά από αίτημα του υπουργείου,  η κα Μενδωνη δήλωσε πως «θεωρούμε ότι δεν λειτουργούσε με τον τρόπο που έπρεπε να λειτουργεί».