Πολιτικό Παρασκήνιο

Κυριάκος Μητσοτάκης: Στο φαρμακείο για το self test της κόρης του

Μητσοτάκης self test

Σε φαρμακείο στην περιοχή της Καλλιθέας βρέθηκε το πρωί του Σαββάτου ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος συνόδευσε την κόρη του, Δάφνη, προκειμένου να προμηθευτεί self test ενόψει του ανοίγματος των σχολείων, τη Δευτέρα.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξήγησε ότι η Δάφνη βρίσκεται στην Γ’ Λυκείου, έτσι προσήλθαν στο φαρμακείο για την προμήθεια του self-test.

«Ήρθαμε να πάρουμε το τεστ μας. Πώς πάνε μέχρι στιγμής οι παραδόσεις;», ρώτησε ο Πρωθυπουργός τον φαρμακοποιό για να απαντήσει πως «οι παραδόσεις επί του παρόντος σε εμάς είναι ομαλές. Η πλατφόρμα δουλεύει μία χαρά, είμαστε πάντα στο πλευρό του καθενός όποτε θέλει για διευκρινίσεις. Του τα εξηγούμε λεπτομερώς, για να έχει μία πρώτη άποψη. Από εκεί και πέρα του δίνουμε και τις οδηγίες και πάντα εδώ είμαστε, τα τηλέφωνά μας τα ξέρουν».

Ο κ. Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της συνομιλίας του ανέφερε ότι: «θα πάμε έτσι τώρα αυτές τις δύο εβδομάδες και μετά θα επεκτείνεται. "Είμαστε από τις πρώτες χώρες που μπορέσαμε να δώσουμε self-test με αυτόν τον τρόπο, δωρεάν, ξεκινώντας από τους μαθητές και μετά με διάθεση σε ολόκληρο τον πληθυσμό. Πιστεύω ότι θα είναι πάρα πολύ σημαντικό εργαλείο για να μπορέσουμε να περιορίσουμε δραστικά την πανδημία".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρυσοχοΐδης: Ειδεχθές έγκλημα η δολοφονία Καραϊβάζ – Πολύ σύντομα θα βρούμε τους ενόχους

Βρετανία: Σταματούν όλα για 8 ημέρες, λόγω του πένθους της Ελισάβετ

Πέτσας: Πριν από το Πάσχα οι αποφάσεις για το άνοιγμα των διαπεριφερειακών μετακινήσεων

Κρήτη

«Κοιτάξτε μας στα μάτια»: To βίντεο της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική σεζόν

τουρισμός κρήτη

Με αφορμή τη σημερινή επίσημη έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου για την Ελλάδα και την Κρήτη, ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε μήνυμά του τονίζει πως οι άνθρωποι, οι εργαζόμενοι και επιχειρηματίες στον κλάδο του τουρισμού είναι έτοιμοι να υποδεχτούν και να φιλοξενήσουν τους πρώτους τουρίστες της φετινής χρονιάς στηρίζοντας το πρόγραμμα του εμβολιασμού.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της δήλωσης:

«Τους τελευταίους μήνες η πανδημία εξελίχθηκε σε μια υγειονομική κρίση με μεγάλο κόστος. Ανθρώπινες ζωές χάθηκαν. Οι περιορισμοί ήταν ασφυκτικοί. Η καθημερινότητά μας, οι ανθρώπινες σχέσεις, η επικοινωνία όλων, κρατήθηκε σε απόσταση, γιατί αυτό ήταν το καθήκον μας. Είχαμε υποχρέωση να προστατεύσουμε τους συμπολίτες μας, να περιορίσουμε τις ανθρώπινες απώλειες.

Σήμερα ο τόπος μας γυρίζει σελίδα. Η Κρήτη κάνει το πρώτο καθοριστικό βήμα. Ανοίγει ξανά τις πόρτες της στους επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Με σωστό προγραμματισμό, αξιοποιώντας την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, τηρώντας αυστηρά τα μέτρα που προτείνουν οι ειδικοί, στηρίζοντας το πρόγραμμα του εμβολιασμού, το νησί μας, οι άνθρωποι του, οι εργαζόμενοι και επιχειρηματίες στον κλάδο του τουρισμού είναι έτοιμοι να υποδεχτούν και να φιλοξενήσουν τους πρώτους τουρίστες της φετινής χρονιάς.

Ο τουρισμός για την Κρήτη είναι συνυφασμένος με την αυθεντικότητα: ευγένεια, φιλοξενία, σεβασμός στον επισκέπτη, υψηλές υπηρεσίες, υπευθυνότητα, χρώματα, εικόνες, γεύσεις, αρώματα, εμπειρίες. Αυτές είναι οι σταθερές αξίες που κατοχυρώνουν την Κρήτη στην κορυφή του παγκόσμιου
τουριστικού χάρτη. Η ασφάλεια εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων μας. Η φιλοξενία κομμάτι της ζωής μας. Το φετινό καλοκαίρι θα είναι καλύτερο»
.

«Κοιτάξτε μας στα μάτια»

Παράλληλα, η Περιφέρεια Κρήτης καλωσορίζει τη νέα τουριστική χρονιά και τους επισκέπτες του νησιού με το βίντεο – μήνυμα «κοιτάξτε μας στα μάτια», που εστιάζει στο θετικό κλίμα το οποίο διαμορφώνεται στο νησί με την προετοιμασία των ανθρώπων του, για την υποδοχή και την φιλοξενία των επισκεπτών, τηρώντας τα μέτρα προστασίας απέναντι στον κορονοϊό και με την ελπίδα πως με τη συμβολή όλων, σύντομα θα ολοκληρωθεί η δοκιμασία της πανδημίας.

Δείτε το βίντεο

 

Παραγωγή: Mitos Productions

Μουσική: Κωνσταντίνος Σκουλούδης

Επίσης, η Περιφέρεια Κρήτης από τη Δευτέρα 17 Μαΐου ξεκινά την υλοποίηση της φετινής τουριστικής καμπάνιας «Crete. Sense the Authentic» σε Ευρώπη,

Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ) σε συνεργασία με το Travel Channel International που θα διαρκέσει 2 μήνες σε συνδυασμό και με στοχευμένη προβολή στις μεγαλύτερες διαδικτυακές πλατφόρμες και τα social media.

Ειδήσεις σήμερα

Κρήτη - κορωνοϊός: "Έπεσαν" τα τελευταία πρόστιμα για sms

Σούδα: Το κρουαζιερόπλοιο "Silver Moon" έδεσε στο λιμάνι (βίντεο)

Κρήτη - νοσοκομεία: 115 ασθενείς με κορωνοϊό - 24 διασωληνωμένοι