Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος προσήλθε το πρωί της Τετάρτης 24/6, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προκειμένου να προχωρήσει στη διαδικασία έκδοσης του νέου δελτίου ταυτότητας.
Ο πρωθυπουργός ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, υπέγραψε τα σχετικά έγγραφα, με το προσωπικό της υπηρεσίας να τον καθοδηγεί σε κάθε βήμα.
Στην ερώτηση για τον χρόνο έκδοσης, του απάντησαν ότι η ταυτότητα θα είναι έτοιμη σε περίπου μία εβδομάδα.
Δείτε βίντεο και φωτογραφίες:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ηράκλειο - μεταναστευτικό: Τρίτη λέμβος ανοιχτά των Καλών Λιμένων - 115 άτομα μέσα σε λίγες ώρες
Κρήτη: Στους δρόμους αγρότες και κτηνοτρόφοι για δασικούς χάρτες και κτηματολόγιο