Γυναίκα

Το μυστικό ομορφιάς της Julia Roberts είναι ελληνικό προϊόν και κάνει θαύματα!

julia-roberts

Έχουμε διαβάσει κι έχουμε ακούσει πολλά για τα μυστικά ομορφιάς των ωραιότερων γυναικών του Χόλιγουντ αλλά τελικά τι απ' όλα αυτά μπορούμε να χρησιμοποιούμε και εμείς οι ίδιες χωρίς να ξοδέψουμε μια περιουσία;

Η καθημερινή περιποίηση των stars είναι γεμάτη με ένα σωρό πρώτες ύλες που τις περισσότερες φορές είναι απλησίαστες για εμάς. Και ναι, κάναμε τελικά εκείνες τις μάσκες ομορφιάς με το λευκό ξύδι, το πλιγούρι ,τη βρώμης και το αβοκάντο όμως δεν έχουμε δει τα επιθυμητά -και γρήγορα- αποτελέσματα που φανταζόμασταν!

Το μυστικό που κρύβεται πίσω από την λαμπερή επιδερμίδα της Τζούλια Ρόμπερτς έρχεται να μας κάνει να χαμογελάσουμε! Γιατί; Μα φυσικά επειδή δεν είναι άλλο από το παρθένο -ελληνικό μας- ελαιόλαδο! Οι ειδικοί το βροντοφωνάζουν, ακόμη και οι γιαγιάδες μας το είχαν ως βασικό συστατικό (όχι μόνο για το φαγητό τους) αλλά και για τα μαλλιά τους.

Για όσες δεν γνωρίζουν λοιπόν, το ισχυρό μαγικό ελαιόλαδο είναι μια φανταστική πηγή ενυδάτωσης για τα ταλαιπωρημένα, ξηρά μαλλιά και το αφυδατωμένο μας δέρμα.

Αυτό είναι κάτι που προφανώς ανακάλυψε και η Julia Roberts και το έχει εντάξει στην καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς της.

Η Vogue Italia ανέφερε ότι η 52χρονη ηθοποιός είναι μεγάλη οπαδός της χρήσης του ελαιολάδου στο δέρμα της. Η ίδια φτιάχνει μια μάσκα με εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο και λίγο ζεστό νερό και το αφήνει στα μαλλιά της ως μάσκα για περίπου μισή ώρα.

Η star χρησιμοποιεί επίσης το ελαιόλαδο για να κάνει μασάζ στα πόδια της (και έπειτα εφαρμόζει ένα ζευγάρι κάλτσες για να αφήσει το λάδι να εισχωρήσει όλο το βράδυ στο δέρμα των ποδιών της και να κάνει θαύματα).

 

via

Γυναίκα

Fitness

Αδυνάτισμα: Χάστε βάρος τρώγοντας μπανάνες!

Μπανάνα

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, οι μπανάνες δεν είναι τόσο παχυντικές. Στην πραγματικότητα, είναι ένα από τα πιο υγιεινά φρούτα.

Το κίτρινο αυτό φρούτο είναι εξαιρετικά θρεπτικό, γεμάτο με βασικές βιταμίνες και μέταλλα που παρέχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και χαμηλό σε λιπαρά, γεγονός που το καθιστά ένα εξαιρετικό σνακ μετά την προπόνηση για να περιορίσει την πείνα και να αναπληρώσει την ενέργεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρήσεις της μπανάνας που δεν φανταζόσασταν!

Το μόνο πρόβλημα με τις μπανάνες είναι η υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και θερμίδες, η οποία είναι κυρίως υπεύθυνη για την κακή φήμη της μεταξύ των παρατηρητών βάρους.

Μια μεσαία μπανάνα περιέχει 105 θερμίδες και 27 γραμμάρια υδατανθράκων. Εκτός αυτού, είναι επίσης χαμηλή σε πρωτεΐνες.

Αλλά παραλείποντας αυτό το φρούτο από τη διατροφή σου, λόγω αυτών των παραγόντων μπορεί να σου στερήσει τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία σου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ενυδάτωση με μπανάνες

Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις όμως τη μπανάνα στη διατροφή σου, όταν θες να χάσεις βάρος;

Πλιγούρι βρόμης-μπανάνας για πρωινό

Είτε προσπαθείς να χάσεις βάρος είτε όχι, θυμήσου να μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου. Το πρωινό είναι το πρώτο και πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Το πρωί, μετά από 10-12 ώρες νυχτερινής νηστείας, το σώμα μας χρειάζεται κάτι για να αναπληρώσει και να ενεργοποιηθεί ξανά. Έχοντας ένα πρωινό το πρωί, πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά μπορεί να μειώσει την κατανάλωση θερμίδων για όλη την ημέρα. Η μπανάνα είναι πλούσια σε ανθεκτικό άμυλο και κάλιο, τα οποία μπορούν να προωθήσουν την αίσθηση της πληρότητας και να σου δώσουν άμεση ενέργεια. Αν το συνδυάσεις με πλιγούρι βρόμης, σπόρους chia ή κουσκούς, θα δημιουργήσεις ένα ικανοποιητικό και νόστιμο πρωινό.

Μπανάνα με φυστικοβούτυρο ή ξηρούς καρπούς

Πολλοί ειδικοί συμφωνούν ότι οι μπανάνες κάνουν το τέλειο σνακ πριν και μετά την προπόνηση. Είναι πλούσιο σε γλυκόζη, η οποία δίνει άμεση ενέργεια, που απαιτείται πολύ μετά από μια έντονη προπόνηση. Εκτός αυτού, η περιεκτικότητα σε κάλιο μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή μυϊκών κραμπών μετά την προπόνηση και ενδεχόμενης ζάλης. Βοηθά στη γρήγορη αποκατάσταση των μυών και σε προετοιμάζει για την επόμενη προπόνηση. Αλλά αυτός ο κίτρινος καρπός έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ένα μακροθρεπτικό συστατικό απαραίτητο για την ανάπτυξη των μυών. Για να το αντισταθμίσεις αυτό συνδύασε μία μεσαία μπανάνα με λίγο φυστικοβούτυρο ή μια χούφτα καρύδια.

Smoothies με άγουρες μπανάνες

Σύμφωνα με τις μελέτες, η περιεκτικότητα σε άμυλο στις μπανάνες μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ενίσχυση του μεταβολισμού σου. Ακόμη και η περιεκτικότητα σε κάλιο πιστεύεται ότι ρυθμίζει τη μεταφορά θρεπτικών ουσιών στα κύτταρα, γεγονός που μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nutrition & Metabolism αποκάλυψε ότι η αντικατάσταση μόλις 5% των υδατανθράκων της ημέρας με μια πηγή ανθεκτικού αμύλου μπορεί να αυξήσει την καύση λίπους μετά το γεύμα κατά 23%.

Καθώς οι άγουρες μπανάνες περιέχουν τη μεγαλύτερη ποσότητα αμύλου, είναι καλύτερο να τις συμπεριλάβεις στη διατροφή σου. Οι μπανάνες πρέπει να είναι ελαφρώς πικρές, ώστε να μπορούν να προστεθούν σε smoothies με λίγο μέλι και ξηρούς καρπούς και να το απολαύσεις μετά από μια προπόνηση ή το μεσημέρι για να περιορίσεις την πρόωρη πείνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η δίαιτα για να χάσουμε κιλά και να κατεβαίνουμε νούμερο με ασφάλεια!