Γυναίκα

Fitness

Ποια άσκηση γυμνάζει περισσότερο από το 85% των μυών του σώματος

τρέξιμο- άσκηση.jpg

Όταν αποφασίσετε να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση δεν χρειάζεται να σκεφτείτε μόνο το περπάτημα και το τρέξιμο. Υπάρχουν πολλοί εναλλακτικοί τρόποι αερόβιας άσκησης. 

Τα τελευταία χρόνια τα κωπηλατικά μηχανήματα αυξάνονται και πληθύνονται στα γυμναστήρια. Και υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για αυτό. Η αερόβια άσκηση που προσφέρει η κωπηλατική είναι υψηλού επιπέδου και ενδυναμώνει πολλούς μυς, δίνοντας προτεραιότητα στους μυς των ποδιών, της πλάτης και των χεριών. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι όταν κωπηλατούμε, χρησιμοποιούμε περισσότερο από το 86% των μυών μας.

Η κωπηλατική κίνηση χωρίζεται σε δύο φάσεις: το τράβηγμα και την επαναφορά. Αυτό από μόνο του ενδυναμώνει όλο το σώμα και γυμνάζει αποτελεσματικά το καρδιαγγειακό. Το καλύτερο; Η κωπηλατική είναι το μηχάνημα που βάζει φωτιά στις θερμίδες και στο λίπος. Μπορείτε να κάψετε περίπου 800 θερμίδες σε μία ώρα και θα εκπλαγείτε με το πόσο λίπος μπορείτε να κάψετε.

Συνδυασμός αεροβικής άσκησης και τόνωσης του μυϊκού συστήματος

Η κωπηλατική είναι ίσως το μοναδικό μηχάνημα που κάνει και τα δύο: σας γυμνάζει αερόβια, ώστε να αυξάνετε τους καρδιακούς παλμούς και να καίτε λίπος, αλλά τονώνει και διάφορες μυϊκές ομάδες, ώστε να αυξήσετε την αντοχή και τη δύναμή σας. Έτσι, αρκεί από μόνη της χωρίς άλλες ασκήσεις και όργανα, για να ολοκληρώσετε ένα πλήρες πρόγραμμα γυμναστικής. Επίσης με την κωπηλασία μπορείτε να βοηθήσετε τη στάση του σώματος και να γυμνάσετε τους κοιλιακούς σας.

Λόγοι να κάνετε κωπηλασία εσωτερικού χώρου

Οι γυμναστές λένε ότι πρόκειται για την πιο αποτελεσματική total body άσκηση που υπάρχει. Το κωπηλατικό μηχάνημα έχει τη δυνατότητα να γυμνάζει 9 διαφορετικά γκρουπ μυών, αγγίζοντας σχεδόν το 86% του ανθρώπινου σώματος.

Η κωπηλατική είναι ένας τρόπος άσκησης, όπου η συμμετοχή όλων των μυϊκών ομάδων συντελεί στην ενεργοποίηση όλου του σώματος, χωρίς να καταπονεί και να πιέζει ιδιαίτερα τις αρθρώσεις. Γενικά, η κωπηλατική είναι ένα όργανο που δεν είναι καθόλου επιβαρυντικό για τον οργανισμό, παρόλο που προσφέρει έντονη γυμναστική. Αποτελεί τον πρωταθλητή στην καύση θερμίδων.

Η κωπηλατική είναι το ιδανικό όργανο γυμναστικής για το σπίτι, αφού έχει μικρό μέγεθος. Αν έχετε βαρεθεί τον διάδρομο και το ποδήλατο, τότε είναι ευκαιρία να αγοράσετε ένα κωπηλατικό μηχάνημα εσωτερικού χώρου. Με τη ρύθμιση της αναδίπλωσης, την οποία διαθέτουν οι περισσότερες κωπηλατικές, αποθηκεύεται εύκολα, για να τη χρησιμοποιήσετε την επόμενη φορά που θα θελήσετε να γυμναστείτε στο σαλόνι σας.

Γυναίκα

Fitness

Αδυνάτισμα: Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος

γυναίκα σωματικό λίπος αδυνάτισμα

Υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά με την απώλεια βάρους και πιο συγκεκριμένα με την απώλεια λίπους. Πρώτα απ’ όλα θα περιγράψουμε κάμποσους μύθους και broscience θεωρίες που φέρνουν σε σύγχυση τον γενικό πληθυσμό και μετά θα αναφέρουμε ποιος είναι ο ένας και μοναδικός τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος.

Αν κάνω πολλές επαναλήψεις θα προκαλέσουν μυϊκή γράμμωση;

Η μυϊκή γράμμωση στην ουσία είναι ο συνδυασμός χαμηλού ποσοστού λίπους και αυξημένης μυϊκής μάζας. Καμία έρευνα δεν έχει αποδείξει μέχρι τώρα ότι εκτελώντας πολλαπλές επαναλήψεις μειώνεται το σωματικό βάρος και αυξάνεται η μυϊκή μάζα.

Αν πάρω συμπληρώματα θα μειωθεί το λίπος μου;

Επειδή το συγκεκριμένο θέμα είναι ιδιαίτερα της μόδας δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο κομμάτι των ‘’μαγικών’’ συμπληρωμάτων στην απώλεια λίπους.

Κανένα συμπλήρωμα δεν μπορεί αφενός  να βελτιώσει τον μεταβολισμό μας και αφετέρου την καύση του λίπους όπως υποστηρίζουν διάφορες εταιρείες συμπληρωμάτων. Διάφοροι πλανόδιοι και πωλητές χωρίς καμία γνώση προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο (χωρίς να έχουν αποτύχει βέβαια) ότι τα προϊόντα τους μπορούν να αντικαταστήσουν την καθημερινή ολόκληρη τροφή και να μειώσουν το σωματικό λίπος .

Το πιο πιθανό είναι να έχουν στείλει κάποιο μήνυμα και σε εσένα που διαβάζεις αυτήν την στιγμή το άρθρο. Όχι μόνο δεν πρόκειται να προκληθεί κανένα θετικό αποτέλεσμα αλλά οι πιθανότητες να δημιουργηθούν παρενέργειες είναι πολύ αυξημένες όπως αναφέρουν άτομα που έχουν δοκιμάσει τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Τι διατροφή να κάνω;

Ιntermittent Fasting, Paleo, , Low Carb, Atkins, Keto, καμία από αυτές τις δίαιτες από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα. Τρώγοντας υγιεινά επίσης δεν μπορεί από μόνο του να οδηγήσει σε μείωση του σωματικού λίπος. Η πιο σημαντική παράμετρος  είναι το θερμιδικό έλλειμμα που μπορεί να δημιουργηθεί μέσω μίας δίαιτας δηλαδή το να καταναλώνουμε μέσω της τροφής λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίμε καθημερινώς.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν καταρχάς αυτήν την παράμετρο, η επιστήμη πλέον τονίζει ότι μία δίαιτα είναι ευνοϊκή για την μείωση του σωματικού λίπους και την αύξηση της μυϊκής μάζας όταν αποτελείται από υψηλές ποσότητες πρωτεΐνης ανάλογες με αυτές που τρέφονται μεγάλοι αθλητές.

Αν κάνω χαμηλής έντασης αερόβια προπόνηση θα μειωθεί το λίπος μου;

Εδώ θα γράψουμε ένα μεγάλο όχι. Η αεροβική προπόνηση είναι ένας από τους τρόπους μείωσης του σωματικού βάρους αλλά όχι ο μοναδικός. Καταρχάς ότι προκαλεί την κατανάλωση ενέργειας θεωρείται σύμμαχος για την μείωση του λίπους. Η επιστήμη όμως συμφωνεί ότι είτε κάποια μορφής αερόβιας προπόνησης είτε αναερόβιας (διαλειμματική προπόνηση), σε συνδυασμό με προπόνηση με βάρη είναι ο ιδανικός τρόπος για την μείωση του σωματικού βάρους και αύξηση της μυϊκής μάζας.

Το σημαντικότερο είναι να κάνεις αυτό που θα σε σηκώσει από τον καναπέ.

Τελικά πως μπορώ να χάσω λίπος;

Ο μόνος τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος είναι η δημιουργία θερμιδικού ελλείμματος μέσω της άσκησης και της διατροφής μαζί. Η άσκηση και η διατροφή αποτελούν τις κολώνες μίας γέφυρας που άμα καταρρεύσει η μία τότε θα διαλυθεί όλο το κομμάτι της γέφυρας.

Όσο σκληρά και αν γυμνάζεσαι αν στο σπίτι καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες καταστρέφεις τα πάντα. Αν προσέχεις τι τρως αλλά δεν γυμνάζεσαι τότε το έργο σου στο να μειώσεις το λίπος είναι πολύ πιο δύσκολο, πόσο μάλλον όταν στοχεύεις και στην αύξηση της μυϊκής μάζας .

Το μυστικό ενός πετυχημένου γυμναστή είναι να συνεργάζεται με ένα καλό διατροφολόγο αλλά και ενός  πετυχημένου διατροφολόγου με ένα καλό γυμναστή..

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Λιναρόσπορος: Μια φυσική εναλλακτική για να χάσετε βάρος

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Η δίαιτα που δεν μετράει θερμίδες αλλά θα σε κρατήσει αδύνατη για μια ολόκληρη ζωή