Γυναίκα

Fitness

Μόλις ένα λεπτό αυτής της άσκησης ισούται με 45 λεπτά τζόκινγκ, σύμφωνα με τους επιστήμονες

sprint.jpg

Το τρέξιμο είναι ένα άκρως σημαντικό κομμάτι της γυμναστικής και είναι ένας πολύ καλός τρόπος να νιώσεις ευεξία και να διατηρήσεις την φυσική σου κατάσταση.
Ερευνες έχουν δείξει πως βοηθάει όσους πάσχουν από διαταραχές ύπνου, μειώνει το στρες και χαρίζει μακροζωία.
Το τρέξιμο είναι ένας από τους οικονομικότερους τρόπους γυμναστικής, μιας και το μόνο που χρειάζεστε είναι τα αθλητικά παπούτσια, τις φόρμες σας, ένα άλσος ή ένα πάρκο.
Το τρέξιμο είτε θα το αγαπήσεις είτε θα το μισήσεις. Eίναι μια κατεξοχήν αερόβια προπόνηση που βοηθά στη μείωση του λίπους. 
Ο ανθρώπινος οργανισμός «καίει» λίπος μόνο με την αερόβια προπόνηση, όταν δηλαδή η καρδιά «δουλεύει» για αρκετή ώρα (πάνω από 20') χωρίς διάλλειμα.
Σύμφωνα όμως με τους επιστήμονες, το πολύ έντονο τρέξιμο ( δηλαδή το σπριντ) για λιγότερο από 2 λεπτά έχει τα ίδια οφέλη για την καρδιά και τον μεταβολισμό μας με 45 λεπτά τζόκινγκ. 
Ολοι έχουμε ένα λεπτό για να αφιερώσουμε στη γυμναστική. Ναι, ένα μόνο λεπτό. 
Η έντονη άσκηση για ένα λεπτό αποδεικνύεται και επιστημονικά εξίσου αποτελεσματική με μια τυπική προπόνηση 45 λεπτών, αναφέρει η μελέτη που δημοσιεύτηκε στους New York Times.
Ενός λεπτού υψηλής έντασης σπριντ, με ένα κατάλληλο ζέσταμα πιο πριν, θα εκτοξεύσει αποτελεσματικά τον μεταβολισμό σας, τονίζουν οι ειδικοί.  
Οπως σημείωσαν η άσκηση υψηλής έντασης είναι περισσότερο αποτελεσματική και εκτοξεύει τον μεταβολισμό, απ’ ότι η σταθερού ρυθμού αεροβική άσκηση.
Το σπριντ θα σας βοηθήσει, αν θέλετε να βελτιώσετε τη δύναμη και την αντοχή σας, αλλά και να αναπτύξετε μυϊκή μάζα. Η άσκηση θα σας βοηθήσει επίσης να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας και να κάψετε λίπος.

via

 

Γυναίκα

Μπισκότα μπανάνας χωρίς ζάχαρη

μπισκότα μπανάνας .jpg

θέλετε να κάνετε μια εύκολη, οικονομική, γευστική και γρήγορη συνταγή για σνακ;

Δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε την παρακάτω.

Υλικά

    3 μεγάλες ώριμες μπανάνες
    ½ φλ. βούτυρο αμυγδάλου
    2 κ. σ. μέλι
    2 ½ φλ. βρώμη με cranberries
    ½ φλ. σταγόνες μαύρης σοκολάτας
    1 κουτ. σ. μπέικιν πάουντερ
    1 κουτ. γκ. άρωμα βανίλιας
    ¼ κουτ. γλ. κανέλα
    ¼ κουτ. γλ. αλάτι

Εκτέλεση

Προθερμαίνεις το φούρνο στους 175 βαθμούς Κελσίου. Καλύπτεις μια λαμαρίνα του φούρνου με λαδόκολλα. Σε ένα μεγάλο μπολ, λιώνεις τις μπανάνες με ένα πιρούνι και τις ανακατεύεις με το βούτυρο αμυγδάλου, τη βανίλια και το μέλι. Σε ένα άλλο μπολ, ανακατεύεις τη βρόμη, το μπέικιν, την κανέλα και το αλάτι.
Προσθέτεις το περιεχόμενο αυτού του μπολ στο άλλο με τη μπανάνα και ανακατεύεις μέχρι να ομογενοποιηθούν. Στο τέλος, προσθέτεις τις σταγόνες σοκολάτας.
Με ένα κουτάλι, ρίχνεις πάνω στη λαδόκολλα μικρά μπαλάκια (μεγέθους καρυδιού) από τη ζύμη, αρκετά μακριά το ένα από το άλλο.
Ψήνεις τα μπισκότα για 12-14 λεπτά (μέχρι να σκουρύνουν λίγο στις άκρες).
Αφήνεις να κρυώσουν πάνω σε σχάρα και τα φυλάς σε δοχείο που κλείνει αεροστεγώς.