Η Χριστίνα Λαμπίρη σε συνέντευξή της μίλησε για την περίοδο που παρουσίαζε στην εκπομπή «Excellent» και η παρουσιάστρια δεν δίστασε να αποκαλύψει πως εκείνη τη περίοδο της ζωής της δεν περνούσε καλά.
«Τρελάθηκα! Θα σου πω τι μου έφταιξε εκείνη τη στιγμή. Όντως δεν περνούσα καλιά αλλά όχι επειδή δεν μου άρεσε η εκπομπή αλλά γιατί δεν ήταν ανταγωνιστική. Μου ήταν αδιανόητο να ξεκινάς μια προσπάθεια, να γίνεται κόλαση απέναντι και εσύ να έχεις κουτάκια και να βάζεις μέσα τακτοποιημένη τη θεματολογία σου! Κληθήκαμε να κάνουμε μια αμιγώς γυναικεία εκπομπή, έπρεπε να έχουμε τον-πρόλογο, τα κεράκια μας, το πρωί το τρίβουν το πιπέρι κ.λπ. "Λυσσομανούσε" ο ανταγωνισμός με θέματα επικαιρότητας και εμείς κάναμε πως δεν υπήρχε τίποτα. Αυτό με σαλτάριζε!Κοίτα, αισθανόμουν ότι καταστρεφόμουν. Η απόλυτη δικαίωση ήρθε όταν όλοι μαζί σε έναν ανύπαρκτο μηχανισμό κάναμε μια εκπομπή άκρως ανταγωνιστική, με lifestyle θέματα και επικαιρότητα. Έστω και στη μέση τικ χρονιάς έπραξε σωστά ο σταθμός και κάναμε από τα καλύτερα νούμερα που είχε ποτέ το κανάλι σε εκείνη τη ζώνη», δήλωσε η παρουσιάστρια.