Skip to main content
GOSSIP - LIFESTYLE

Κωστάλας: «Τα τελευταία 15 χρόνια δεν πληρωνόμουνα από την ΕΡΤ»

kostalas.jpg
 clock 10:30 | 02/05/2015
writer icon newsroom ekriti.gr

Ο Αλέξης Κωστάλας αποκάλυψε στην εκπομπή "Τα λέμε" και τον Θανάση Πάτρα στο ΕΤV, για τα τελευταία 15  χρόνια που συνεργάζεται με την ΕΡΤ δεν πληρωνόταν! 

«Για ένα διάστημα ήμουν στο ΔΣ της ΕΡΤ, αλλά τα τελευταία 15 χρόνια δεν είχα καμία επίσημη εργασιακή σχέση με την ΕΡΤ γιατί πολύ απλά για οτιδήποτε έκανα, δεν πληρωνόμουνα. Όχι τώρα που είναι η κρίση, από το 2000 και μετά. Ότι εκπομπές έκανα, ραδιόφωνο, τηλεόραση, τα πάντα, δεν πληρωνόμουνα. Ακόμα και όταν ήμουν υπάλληλος, πολλά πράγματα που έκανα, που ήταν εκτός των τυπικών καθηκόντων, δεν πήρα ποτέ υπερωρία, ούτε ημεραργία, ούτε το ότι είχα να πάρω την άδειά μου τα τελευταία 20 χρόνια, ούτε την πληρώθηκαν ποτέ. Αλλά αυτό δεν ήταν γιατί η ΕΡΤ μου τα στέρησε, εγώ δεν σκέφτηκα ποτέ να τα ζητήσω. Χρωστάω στην ΕΡΤ, δεν μου χρωστάει. Εάν με θέλουν, εγώ με πολύ χαρά θα ανταποκριθώ, με τον όρο πάντα ότι δεν θέλω αμοιβή», εξηγεί.

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2026 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis