O Zero από τους Vegas αποκάλυψε στην εκπομπή “Μία” ότι πήγε στρατό μόνο για 1,5 μήνα αφού εξαγόρασε τη θητεία, πληρώνοντας 3,700 ευρώ όπως είπε ο ίδιος.
«Μ’ άρεσε ο στρατός και να σου πω την αλήθεια, ξεκουράστηκα. Εγώ έκανα 1, 5 μήνα. Διακοπές πήγα. Επειδή είμαι άνω των τριανταπέντε και έχω δύο ανήλικα τέκνα μπορούσα να εξαγοράσω τη θητεία μου. Επειδή ήταν και καλοκαίρι είχα περιοδεία και δεν μπορούσε το συγκρότημα να μείνει πίσω και έτσι αναγκάστηκα να εξαγοράσω τη θητεία. 3.700 πήγε. Έτσουξε λίγο », αποκάλυψε.