Η Ελένη Μενεγάκη φαίνεται πως αναπολεί στιγμές από το παρελθόν και ανέβασε δυο φωτογραφίες στο twitter της, αγκαλιά με τον αδερφό της.
Η πρώτη είναι αυτή, από το 1987, την οποία συνόδευσε με την εξής λεζάντα: "1987, Χριστούγεννα. Τότε κρατούσα αγκαλιά τον Θοδωράκη, σήμερα το τέταρτό μου μωράκι"
Στη συνέχεια ανέβασε αυτή που τραβήχτηκε πριν από 19 χρόνια.
Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ