Ελλάδα

Χειροπέδες σε έμπορο μηχανών που έστησε απάτη με προστατευτικές μάσκες

χειροπέδες

Στην αποκάλυψη ότι οι Αρχές συνέλαβαν έπειτα από καταγγελία στο 1520 έναν έμπορο μοτοσικλετών στην Καστοριά, ο οποίος διαφήμιζε στο διαδίκτυο ότι πουλάει προστατευτικές μάσκες και πήρε από πολίτη 3.500 ευρώ, δίχως να του παραδώσει υλικό, προέβη στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 ο Νίκος Παπαθανάσης. Ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναφέρθηκε, ταυτόχρονα, στα αποθέματα τεστ για τον κορωνοϊό τονίζοντας πως «θα υπάρξει καταγραφή από τη Δευτέρα» επισημαίνοντας πως αυτό θα γίνει, για να «ελέγξουμε όσους εισάγουν και εμπορεύονται αυτά τα τεστ και να μην υπάρχουν κρούσματα αισχροκέρδειας».

Όπως ανέφερε ο κ. Παπαθανάσης, «έχουν γίνει 300 έλεγχοι σε όλο το φάσμα της αγοράς και έχουν επιβληθεί περίπου 20 πρόστιμα για παράνομες πρακτικές, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «σε φαρμακαποθήκη επιβλήθηκε πρόστιμο 50.000 ευρώ για αυξημένο περιθώριο κέρδους». Όπως επεσήμανε, ήδη το Υπουργείο γνωρίζει τα διαθέσιμα αποθέματα και τις τιμές στην αγορά, με τα εύλογα περιθώρια κέρδους.

Στο πλαίσιο των ελέγχων, όπως είπε ο κ. Παπαθανάσης, αποκαλύφθηκε ότι σε νησί στο οποίο λειτουργούν τρία βενζινάδικα, υπήρχε συνεννόηση των πρατηριούχων για τις τιμές πώλησης. Από τις αρμόδιες Αρχές επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000 ευρώ σε κάθε πρατηριούχο για εναρμονισμένη πρακτική και μάλιστα ο φάκελος της υπόθεσης έχει προωθηθεί για να ασκηθούν διώξεις σε βάρος των επαγγελματιών.

Ελλάδα

Στο Ζάππειο η παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020

τουρισμός-σαντορίνη

Την Πέμπτη 4 Ιουνίου στις 20.00 ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα μιλήσει στην εκδήλωση για την παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020.

Την εκδήλωση θα προλογίσει ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης.

Η παρουσίαση θα γίνει στο CINE ΑΙΓΛΗ, τον θερινό κινηματογράφο του Ζαππείου, όπου και θα προβληθεί για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην προεδρία της κυβέρνησης, Steve Vranakis, θα παρουσιάσει τη στρατηγική στην οποία βασίστηκε η φετινή καμπάνια και η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, θα μιλήσει για τη φιλοσοφία της καμπάνιας και τη συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα.