Υγεία

Έφηβοι και κορωνοϊός: Ο κίνδυνος για την καρδιά πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με τον εμβολιασμό

εμβολιασμός παιδιών

Οι έφηβοι κινδυνεύουν περισσότερο να εμφανίσουν φλεγμονή στην καρδιά – μυοκαρδίτιδα ή περικαρδίτιδα – λόγω κορωνοϊού από ό,τι μετά τον εμβολιασμό τους κατά του Covid-19, σύμφωνα με μία νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Μάντελ Σίνγκερ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Case Western Reserve στο Κλίβελαντ, οι οποίοι έκαναν τη σχετική προδημοσίευση στο medRxiv – δεν έχει υπάρξει ακόμη δημοσίευση σε επιστημονικό περιοδικό – για τη σχέση που προκύπτει μεταξύ των προβλημάτων στη καρδιά και τον κορονοϊό , συνέκριναν τα ιατρικά αρχεία 7.300 κοριτσιών και 6.800 αγοριών ηλικίας 12 έως 17 ετών που είχαν διαγνωστεί με Covid-19, με ανάλογο αριθμό συνομηλίκων τους που είχαν εμφανίσει παρενέργειες μετά από εμβόλιο mRNA κατά του κορονοϊού (Pfizer ή Moderna).

Διαπιστώθηκε ότι ο κίνδυνος για μυοκαρδίτιδα ή περικαρδίτιδα μεταξύ των εφήβων κοριτσιών με λοίμωξη Covid-19 ήταν 21 φορές μεγαλύτερος, σε σχέση με τον συνδυασμένο κίνδυνο μετά από την πρώτη και τη δεύτερη δόση του εμβολίου. Μεταξύ των εφήβων αγοριών ο κίνδυνος για φλεγμονή της καρδιάς ήταν σχεδόν εξαπλάσιος στην περίπτωση της Covid-19 συγκριτικά με τον εμβολιασμό τους.

«Η μελέτη μας δείχνει ότι οι γονείς που ανησυχούν για τα παιδιά τους σχετικά με την πιθανότητα μυοκαρδίτιδας ή περικαρδίτιδας πρέπει να γνωρίζουν ότι η ασφαλέστερη επιλογή είναι ο εμβολιασμός», δήλωσε ο Σίνγκερ.

«Τα ευρήματα μας δείχνουν πως υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος μυοκαρδίτιδας ή περικαρδίτιδας για τους έφηβους που αρρωσταίνουν από Covid-19», τόνισε ο καθηγητής Παιδιατρικής Ντέιβιντ Κέλμπερ. «Με βάση αυτά τα ευρήματα, στα 12α γενέθλια της κόρης μου πήγαμε να την εμβολιάσουμε κατά της Covid-19 και να σιγουρευτούμε ότι θα είναι προστατευμένη, αλλά επίσης για να προστατεύσουμε έτσι και άλλα μέλη της οικογένειάς μας. Με την άκρως μεταδοτική παραλλαγή Δέλτα του κορονοϊού να κυκλοφορεί και ενόψει του νέου σχολικού έτους, είναι καλή η στιγμή τώρα να δοθεί στους γονείς η διαβεβαίωση ότι ο εμβολιασμός είναι πιο ασφαλής για τα παιδιά τους, από ό,τι αν αρρωστήσουν λόγω Covid-19», πρόσθεσε.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Καύσωνας: Υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη η σύσκεψη στον ΑΔΜΗΕ για τον καύσωνα

Έγκλημα στη Δάφνη: «Ο τσακωμός ήταν τόσο έντονος που η αστυνομία τον άκουγε από το τηλέφωνο»

Τσελέντης στο Ράδιο Κρήτη: Παραμορφώνεται το έδαφος στο νησί- Να ελεγχθούν όλα τα κτίρια

Υγεία

Λίμπιντο: Επτά τρόποι να την απογειώσετε

sotirio_to_syhno_sex_-_meionei_kata_50_tin_pithanotita_egkefalikoy.jpg

Το άγχος, τα προβλήματα που ενδεχομένως υπάρχουν σε μια ερωτικής σχέση, ανησυχίες σχετικά με την υγεία και η ηλικία είναι παράγοντες που επηρεάζουν τη λίμπιντο και, παρόλο που η μειωμένη ερωτική επιθυμία συνήθως δεν αποτελεί παθολογικό πρόβλημα, μπορεί να επηρεάσει τις σχέσεις και την αυτοεκτίμηση ενός ατόμου.

Επιπλέον, τα υψηλά επίπεδα άγχους πολλές φορές δημιουργούν εμπόδια στη σεξουαλική λειτουργία και τη λίμπιντο και στα δύο φύλα. Οι άνθρωποι με μεγάλο φόρτο εργασίας, αυξημένες ευθύνες ή άλλους παράγοντες άγχους μπορεί να νιώθουν κουρασμένοι, αγχωμένοι ή στρεσαρισμένοι και, ως εκ τούτου, να έχουν μειωμένη σεξουαλική επιθυμία ή να δυσκολεύονται να επιτύχουν ή να διατηρήσουν τη στύση τους (οι άνδρες).

Διαβάστε παρακάτω κάποιους από τους καλύτερους φυσικούς τρόπους αύξησης της λίμπιντο που αφορούν τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες και δείτε τη σεξουαλική σας επιθυμία να ανεβαίνει μέρα με τη μέρα.

 

1. Βελτιώστε την ποιότητα της σχέσης σας
Πολλοί άνθρωποι παρατηρούν μείωση στη σεξουαλική επιθυμία και συχνότητα σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία μιας σχέσης, όπως για παράδειγμα όταν έχει περάσει πολύς καιρός από το πρώτο πάθος ή όταν ο ένας εκ των δύο αντιλαμβάνεται ότι τα πράγματα δεν είναι καλά στον ερωτικό τομέα.

Προσπαθήστε να βελτιώσετε τη σχέση σας και είναι πολύ πιθανό να παρατηρήσετε αύξηση στις σεξουαλικές ορμές τόσο τις δικές σας όσο και του/της συντρόφου σας. Αυτό σημαίνει:

  • Σχεδιάστε ρομαντικά ραντεβού
  • Κάνετε πράγματα μαζί με τον/την σύντροφό σας
  • Δοκιμάστε την ανοιχτή επικοινωνία
  • Αφιερώστε ποιοτικό χρόνο ο ένας στον άλλο

 

2. Δώστε έμφαση στα προκαταρκτικά
Οι καλύτερες σεξουαλικές εμπειρίες μπορεί να αυξήσουν την επιθυμία ενός ατόμου για σεξ, ενισχύοντας έτσι και τη λίμπιντό του. Δοκιμάστε, λοιπόν, να ενισχύσετε τη σεξουαλική σας εμπειρία αφιερώνοντας περισσότερο χρόνο στα αγγίγματα, τα φιλιά και γενικότερα τα προκαταρκτικά.

 

3. Ακολουθήστε μια θρεπτική διατροφή
Μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά ενισχύει την καλή κυκλοφορία και την υγεία της καρδιάς, ωφελώντας έτσι και τις σεξουαλικές ορμές του ατόμου. Επομένως, δοκιμάστε να αφαιρέσετε συγκεκριμένα τρόφιμα που ενδεχομένως να μειώνουν τη λίμπιντό σας. Μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά, με λίγη ζάχαρη και πολλές άπαχες πρωτεΐνες μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη των διαταραχών που επηρεάζουν τη λίμπιντο.

 

4. Ασκηθείτε σε τακτική βάση
Η τακτική άσκηση ενισχύει τη λίμπιντο με πολλούς τρόπους. Έχει βρεθεί ότι βοηθά τους άνδρες όσον αφορά ανησυχίες σχετικά με το σώμα τους, τη χαμηλή λίμπιντο και τις αλλαγές στη σχέση τους, ενώ στις γυναίκες με διαβήτη έχει αποδειχτεί ότι συμβάλλει στον περιορισμό των συμπτωμάτων που σχετίζονται με τη νόσο. Οι ασκήσεις του πυελικού εδάφους, μάλιστα, φαίνεται ότι ωφελούν όλες τις γυναίκες, υγιείς ή μη.

 

5. Διατηρείστε ένα υγιές βάρος
Πολλοί επιστήμονες συνδέουν το υπερβολικό βάρος και την παχυσαρκία με τη χαμηλή λίμπιντο, αλλά και με άλλους παράγοντες που σχετίζονται με την υπογονιμότητα. Πολλοί υπέρβαροι άνθρωποι, μάλιστα, έχουν βιώσει ψυχολογικές επιπτώσεις, όπως η μειωμένη αυτοπεποίθηση για το σώμα τους. Η διατήρηση ενός υγιούς βάρους μπορεί να βελτιώσει τη σεξουαλική επιθυμία ενός ατόμου, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά.

 

6. Δοκιμάστε την ψυχοθεραπεία
Η ψυχοθεραπεία αποτελεί μια αποτελεσματική στρατηγική αύξησης της λίμπιντο. Η ατομική συμβουλευτική βοηθά να αντιμετωπιστούν οι αρνητικές σκέψεις σχετικά με το σεξ, την αυτοεκτίμηση, αλλά και δευτερεύουσες αιτίες της χαμηλής λίμπιντο, όπως η κατάθλιψη και το άγχος. Η συμβουλευτική σχέσεων μπορεί να βοηθήσει ένα ζευγάρι να δουλέψει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη σεξουαλική τους επιθυμία.

 

7. Κόψτε το κάπνισμα
Η καλή καρδιακή υγεία είναι σημαντική για την καλή σεξουαλική λειτουργία και το κάπνισμα έχει αρνητικές συνέπειες στον καρδιαγγειακό σύστημα του ατόμου. Οι καπνιστές είναι πολύ πιθανό να παρατηρήσουν αύξηση στα επίπεδα ενέργειας και στη σεξουαλική τους επιθυμία μόλις κόψουν το τσιγάρο.

πηγή

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Γυμναστήρια: Νέοι κανόνες λειτουργίας των αποδυτηρίων

Αγρίνιο: Ο προμηθευτής ήταν... «μαϊμού» και άρπαξε 11.680 ευρώ

ESPA BANNER