Τεχνολογία

Facebook: Συμφώνησε να πληρώσει πρόστιμο για το σκάνδαλο της Cambridge Analytica!

μαρκ ζακερμπεργκ

Η εταιρεία Facebook συμφώνησε να πληρώσει πρόστιμο για παραβιάσεις του νόμου περί προστασίας των δεδομένων, πιο γνωστό ως σκάνδαλο Cambridge Analytica.
Η Facebook θα καταβάλλει 500.000 στερλίνες σχετικά με τη συγκέντρωση δεδομένων από την εταιρεία συμβούλων Cambridge Analytica, ανακοίνωσε η βρετανική ρυθμιστική αρχή για την πληροφόρηση, την Τετάρτη (30.10.2019).

Ο διευθύνων σύμβουλος της Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ δέχθηκε ερωτήσεις από βουλευτές των ΗΠΑ και της Ε.Ε. για το πώς η εταιρεία πολιτικών συμβούλων απέκτησε τα προσωπικά δεδομένα 87 εκατομμυρίων χρηστών του δημοφιλέστατου ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης από έναν ερευνητή.
Facebook: Πρόστιμο – χαρτζιλίκι…

Το πρόστιμο μπορεί να είναι μικρό για μια εταιρεία αξίας 540 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όμως είναι το μέγιστο που μπορεί να επιβάλει το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών (ICO) και αντιπροσωπεύει το πρώτο μέτρο που λαμβάνει μια ρυθμιστική αρχή για να “τιμωρήσει” τη Facebook σχετικά με το σκάνδαλο της Cambridge Analytica.

Το ICO επέβαλε το πρόστιμο πέρυσι αφού ανακοίνωσε πως δεδομένα τουλάχιστον 1 εκατομμυρίου Βρετανών χρηστών ήταν μεταξύ των πληροφοριών που συγκεντρώθηκαν από τον ερευνητή και χρησιμοποιήθηκαν για πολιτικούς σκοπούς.
Σήμερα το ICO ανακοίνωσε πως το ότι παραιτήθηκε από το δικαίωμά της να καταθέσει έφεση και το ότι συμφώνησε να πληρώσει το πρόστιμο δεν σημαίνουν ότι η Facebook παραδέχθηκε την ενοχή της.

Τεχνολογία

Viber: Νέα λειτουργία για να βρίσκετε πιο εύκολα μηνύματα

viber

Tο Viber, η γνωστή εφαρμογή μηνυμάτων, ανακοίνωσε μια νέα σειρά λειτουργιών που θα επιτρέψουν στους χρήστες να βρίσκουν εύκολα τα πιο σημαντικά μηνύματα μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία και να απαντούν σε όποιο από αυτά επιθυμούν, όταν επικοινωνούν με κάποια εταιρεία.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το Viber επέκτεινε τη λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή»: Για να μη χάνεται κάποια σημαντική πληροφορία μέσα στη συνομιλία, οι χρήστες πλέον μπορούν να καρφιτσώνουν ένα επιλεγμένο μήνυμα στην κορυφή μιας επιχειρηματικής συνομιλίας, ή να χρησιμοποιήσουν την άλλη λειτουργία που παρουσιάστηκε πρόσφατα, να καρφιτσώνουν δηλαδή ολόκληρη τη συνομιλία στην κορυφή της λίστας των συνομιλιών τους (όπως και με μια κανονική συνομιλία με φίλους).

Με τη λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή» οποιοδήποτε σημαντικό μήνυμα θα παραμένει σε εύκολα προσβάσιμο σημείο, για παράδειγμα, ένας πελάτης που κανονίζει εξετάσεις σε κάποιο μικροβιολογικό εργαστήριο ή που κάνει κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση στο συγκεκριμένο μήνυμα που περιέχει πληροφορίες για το ραντεβού του ή για την κράτησή του.

Το Viber πρόσφατα ανακοίνωσε κι άλλες λειτουργίες
 

Εκτός από τα παραπάνω, οι χρήστες πλέον μπορούν να απαντούν στα μηνύματα που επιλέγουν μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία, κάτι που τους επιτρέπει να ακολουθούν πιο εύκολα τη ροή της συζήτησης. Για παράδειγμα, σε μια ενεργή συνομιλία με ένα κατάστημα με πολλές παραγγελίες, ο πελάτης μπορεί πλέον να απαντήσει σε ένα συγκεκριμένο μήνυμα, ώστε να είναι σίγουρος ότι θα δεν υπάρξει κάποιο μπέρδεμα με άλλη παραγγελία.

Σύμφωνα με τη στατιστική, το 56% των χρηστών προτιμούν να στέλνουν μηνύματα στις εταιρείες από το να τις καλούν τηλεφωνικά. Το Viber πρόσφατα ανακοίνωσε κι άλλες λειτουργίες κοινοποίησης αρχείων, φωτογραφιών και βίντεο, χάρη στις οποίες οι χρήστες μπορούν να στείλουν αρχεία μεγέθους ως και 200 ΜΒ στις επιχειρήσεις. Αυτό επιτρέπει στις εταιρείες να κτίζουν μια πιο βολική και με περισσότερο νόημα επικοινωνία με τους χρήστες, προσφέροντάς τους την εξυπηρέτηση που χρειάζονται. Όλα τα αρχεία που κοινοποιούνται μεταξύ επιχειρήσεων και χρηστών προστατεύονται από κρυπτογράφηση in transit.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Twitter θα επιτρέπει να επιλέγεις ποιος θα απαντά στα tweets

Προσοχή στους γονείς: Ακόμα ένα παιδί πέθανε από… πρόκληση στο TikTok

Το Netflix ετοιμάζει υπηρεσία gaming