Skip to main content
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Στόχος να μειωθεί ο συνωστισμός στις επιβαρυμένες γραμμές των λεωφορείων

Image
μητσοτάκης
 clock 11:23 | 09/04/2021
writer icon newsroom ekriti.gr

Το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στην οδό Πέτρου Ράλλη επισκέφτηκε νωρίς το πρωί ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να συνομιλήσει με τους εργαζόμενους, με αφορμή την παραλαβή 40 ακόμα λεωφορείων, τα οποία εντάσσονται σήμερα στο δυναμικό της εταιρείας στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδίου για τη ριζική αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, που ήδη εκτυλίσσεται με 450 νέα λεωφορεία ήδη να κυκλοφορούν στην πρωτεύουσα και διπλασιασμό τους στόλου στη Θεσσαλονίκη.

«Εμείς από την πρώτη στιγμή είπαμε ότι θέλουμε να στηρίξουμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς, πρωτίστως τα λεωφορεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Αποτελούσε μία δέσμευσή μας πριν χτυπήσει ο κοροναϊός. Η ανάγκη αυτή έγινε ακόμα πιο επιτακτική λόγω του κοροναϊού και με γρήγορα βήματα υλοποιούμε τη δέσμευσή μας», δήλωσε, συνομιλώντας με οδηγούς, ενώ υπογράμμισε πως «θα συνεχίσουμε στην κατεύθυνση της δέσμευσης που έχουμε αναλάβει».

Τα οχήματα που εντάχθηκαν σήμερα στους κόλπους της ΟΣΥ τοποθετήθηκαν σε επιβαρυμένες γραμμές και αποτελούν μέρος των 300 οχημάτων που, μέσω προγράμματος leasing, ενισχύουν, με παραδόσεις κάθε εβδομάδα, τον στόλο των αστικών λεωφορείων στην Αττική.

Τα νέα λεωφορεία «θα βγουν σήμερα στους δρόμους της Αθήνας, στις πιο επιβαρυμένες γραμμές προκειμένου να μειώσουμε τον συνωστισμό εκεί που παρατηρείται. Γιατί είναι σημαντικό να πούμε κιόλας ότι δεν παρατηρείται παντού συνωστισμός -εσείς εξάλλου το ξέρετε. Υπάρχει συνωστισμός σε κάποιες γραμμές οι οποίες πρέπει σε πρώτη φάση θα υποστηριχθούν», ανέφερε ο Πρωθυπουργός.

450 επιπλέον λεωφορεία στην Αθήνα

Το leasing είναι μία μόνο πτυχή του ευρύτερου σχεδίου ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών, οι οποίες το 2019 είχαν ήδη διανύσει μία και πλέον δεκαετία αποεπένδυσης, κατά την οποία δεν είχε γίνει ούτε μία πρόσληψη στο Μετρό ή στα λεωφορεία, ενώ δεν είχε αγοραστεί ούτε ένα όχημα για τις ανάγκες των λεωφορειακών γραμμών.

Στο πλαίσιο αυτό, η εικόνα εγκατάλειψης αντιστράφηκε και ο στόλος των λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας ενισχύθηκε κατά 450 οχήματα, αριθμώντας σήμερα 1.300 οχήματα. Αυτό είχε απτό αντίκτυπο στην καθημερινότητα των πολιτών, καθώς τα δρομολόγια ανά ημέρα αυξήθηκαν κατά περίπου 23%, από 14.200 το 2019 σε 17.500 δρομολόγια σήμερα.

Πέραν του leasing, 200 λεωφορεία προήθλαν από σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και δεκάδες άλλα προστέθηκαν στο ενεργό δυναμικό της ΟΣΥ χάρη στην ανάταξη και επισκευή οχημάτων, δεδομένου ότι οι δαπάνες για επισκευές και συντήρηση του στόλου έχουν υπερτριπλασιαστεί σε σχέση με το 2019.

«Θέλω να ξέρετε ότι έχουμε κάνει το αδύνατο, δυνατό. Δεν είναι εύκολη υπόθεση να βρει κανείς λεωφορεία σε αυτή τη συγκυρία, πόσω μάλλον μεταχειρισμένα λεωφορεία από leasing, δεν περισσεύουν αυτά τα λεωφορεία στην ευρωπαϊκή αγορά. Έχει καταβληθεί μία τεράστια προσπάθεια από το Υπουργείο και από τη διοίκηση να βρεθούν αυτά τα λεωφορεία. Και εν πάση περιπτώσει, 500 καινούργια λεωφορεία μέσα σε 18 μήνες δεν είναι μικρό έργο», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρυσοχοΐδης για Φουρθιώτη: Ποτέ δεν τον φύλαξαν 14 αστυνομικοί

Βενιζέλος: Τα εκλογικά σώματα ζητούν την αλήθεια κι όταν τη λες ψηφίζουν ένα ευχάριστο ψέμα

ΚΙΝΑΛ: Aπό τις σημαντικότερες επιτυχίες της Ελλάδας η Σύνοδος του Ελσίνκι

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis