Στις καταγγελίες της οικογένειας που στρέφεται τόσο εναντίον της αεροπορικής εταιρείας όσο και του Διεθνους αερολιμένα Ηρακλείου απάντα ο αερολιμενάρχης Γιώργος Πλιάκας μιλώντας στο ekriti.
Συμφωνα με τους κανονισμους που ισχύουν για την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών μιας πτήσης όλα έγιναν κατα τα προβλεπόμενα: “Υπάρχει πρωτόκολλο και τηρείται πάντα εκτος ειδικών περιπτώσεων “ υπογραμμίζει ο αερολιμενάρχης Ηρακλείου Γιώργος Πλάκας και συνεχίζει “Όπως ο ασθενής είχε επιβιβαστεί πρώτος στο αεροσκάφος, αφου ταξίδευε ως ασθενης, έτσι κατα το πρωτόκολλο αποβιβάστηκε τελευταίος. Απο την πλευρά του αεροδομίου αλλά και της εταιρείας είχαν γίνει όλα όπως πρέπει. Το ΕΚΑΒ είχε ενημερωθεί και βρισκόταν στο σημείο πριν την προσγείωση”
Σύμφωνα με τον αερολιμενάρχη μόνο σε ειδικές περιπτώσεις που ένας επιβάτης πάθει κάτι την ώρα της πτήσης τροποποιείται η διαδικασία.
Η οικογένεια του επιβάτη που ταξίδευε απο Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο την Δευτέρα (28/11) κάνει λόγο για ολιγωρία τόσο του αεροδρομίου όσο και της εταιρείας ενώ είχαν ενημερώσει οτι επρόκειτο για ασθενή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ηράκλειο: Από το αεροπλάνο στο ΠΑΓΝΗ με εγκεφαλικό επεισόδιο
Αεροπλάνο έπεσε σε αναταράξεις πάνω από τον Ατλαντικό - Τραυματίστηκαν επιβάτες