Θέση για κρούσματα επιθέσεων εις βάρος υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ οι οποίοι καλούνται σχεδόν καθημερινά να προβούν σε διακοπές ρεύματος σε όσους καταναλωτές έχουν μεγάλες οφειλές, παίρνει το Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου το οποίο καταδικάζει τα όποια περιστατικά συμβαίνουν.
Αναλυτικά στην ανακοίνωση του ΕΚΗ αναφέρονται τα εξής:
Τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρικό ρεύμα από προσιτό κοινωνικό αγαθό έχει μετατραπεί σε «πανάκριβο καταναλωτικό προϊόν» παρά τις μειώσεις. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τα διαρκώς μειωμένα εισοδήματα, την αδυναμία των πολιτών να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες επιβίωσης και την οικονομική δυσπραγία που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές οικογένειες , έχει οδηγήσει μια μερίδα καταναλωτών (χωρίς αυτό να τους απαλλάσσει ευθηνών), να καταφεύγει στην «εύκολη λύση», την παραβατικότητα.
Το φαινόμενο των ρευματοκλοπών δεν είναι σημερινό. Αντίστοιχες παραβατικές συμπεριφορές από πλευράς καταναλωτών υπήρχαν και στο παρελθόν. Ωστόσο σήμερα, την εποχή της βαθιάς οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, το φαινόμενο έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Καθημερινοί είναι πλέον οι διαπληκτισμοί μεταξύ πολιτών και εργαζομένων της ΔΕΔΔΗΕ, αφού συνεργεία τεχνιτών της ΔΕΔΔΗΕ καλούνται να προβούν σε διακοπή παροχής ηλεκτροδότησης, είτε αυτό οφείλετε σε παράνομη σύνδεση είτε λόγο μεγάλων οφειλών.
Το Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου καταδικάζει τα αλλεπάλληλα κρούσματα προπηλακισμών και βίας που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι της ΔΕΔΔΗΕ. Οφείλουμε να σεβόμαστε τους εν λόγο εργαζόμενους οι οποίοι εκτελώντας υπηρεσιακές εντολές, πολλές φορές πέφτουν θύματα ακόμα και ξυλοδαρμού από τους πολίτες.