Γυναίκα

Ρεφλεξολογία χεριών: Απλές ασκήσεις που μπορούν πραγματικά να σας ωφελήσουν

reflexologia_herion_aples_askiseis_poy_mporoyn_pragmatika_na_sas_ofelisoyn.jpg

Για χιλιάδες χρόνια έχουν εξασκηθεί τα φυσικά γιατροσόφια. Η ρεφλεξολογία των χεριών είναι ένα από αυτά.
Με τη ρεφλεξολογία φυσικά, δεν υποκαθιστούμε την ιατρική θεραπεία, αλλά συνδυαστικά με αυτή μπορούμε να έχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα 
Σύμφωνα με τους ειδικούς, κάθε δάχτυλο του χεριού ανταποκρίνεται σε δύο από τα 10 διαφορετικά όργανα του σώματος μας. Και έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι κάνουν απλές ασκήσεις, όπως οι παρακάτω, μπορούν πραγματικά να δουν οφέλη.
Τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι:

  • η άσκηση ελαφριάς πίεσης στα συγκεκριμένα σημεία με τα δάχτυλα των χεριών
  • το απαλό τράβηγμα και "στρίψιμο" των δαχτύλων
  • μασάζ με την κλείδωση των δαχτύλων σας
  • ελαφριά τσιμπήματα.

Αυτές οι ασκήσεις δεν αντικαθιστούν το γιατρό, αλλά η δοκιμή τους δε θα σας κάνει κακό.

  • Αντίχειρας: Άγχος και Πονοκέφαλοι

Είναι συνδεδεμένος με την καρδιά και τους πνεύμονες. Αίσθημα ταχυκαρδίας και δύσπνοια μπορούν να ανακουφιστούν αν κάνετε απαλό μασάζ στον αντίχειρα.Ο αντίχειρας κουβαλάει πολύ βάρος και συχνά συνδέεται με την κατάθλιψη και το άγχος. Αυτά αντιπροσωπεύονται στο σώμα ως το στομάχι και τη σπλήνα. Εάν αισθάνεστε μελαγχολία ή έχετε πονοκεφάλους, απλά κρατήστε τον αντίχειρα και εφαρμόστε του απαλή πίεση, για 3-5 λεπτά.

  • Δείκτης: Απογοήτευση και μυϊκοί πόνοι

Συνδέεται με το φόβο και τη σύγχυση, με τον γαστρεντερικό σωλήνα καθώς και τα νεφρά. Τρίψτε το δείκτη σας για λίγα λεπτά και παρατηρήσετε μυϊκούς πόνους και πόνους στη πλάτη να εξαφανίζονται. 
Αν είστε κουρασμένος από δυσπεψία, κοιλιακό άλγος και δυσκοιλιότητα, προσπαθήστε να κάνετε μασάζ σε αυτό το δάχτυλο.

  • Μέσος: Θυμός και Κόπωση

Είναι συνδεδεμένο με το καρδιαγγειακό σύστημα. Το μασάζ στο δάχτυλο αυτό μπορεί επίσης να βοηθήσει στην καταπολέμηση της αϋπνίας.Έχετε κουραστεί; Ή νιώθετε θυμό; Δοκιμάστε την εφαρμογή πίεσης στο μεσαίο δάχτυλό σας για μερικά λεπτά, ενώ αναπνέετε βαθιά. Αυτό θα προκαλέσει πιθανώς μια επίδραση χαλάρωσης και έχει επίσης ευεργετικά οφέλη για το ήπαρ.

  • Παράμεσος: Αρνητικότητα και πεπτικά προβλήματα

Δάχτυλο που είναι υπεύθυνο για τη βελτίωση της συναισθηματικής μας κατάστασης.Εάν νιώθετε αμφιβολία για τον εαυτό σας ή νιώθετε αρνητικά συναισθήματα ή λύπη, επικεντρωθείτε στον παράμεσο σας. Εφαρμόστε πίεση σε αυτό το δάχτυλο επίσης για πεπτικά και αναπνευστικά ζητήματα.

  • Μικρό δάχτυλο: Νευρικότητα και άγχος

Το μικρότερο δάχτυλο συνδέεται με τα νεφρά και το κεφάλι. Το μασάζ εκεί, αν έχετε προβλήματα με τα νεφρά η πονάει το κεφάλι σας είναι απαραίτητο. Συνδέεται με χαμηλή αυτοεκτίμηση, τρίψτε το μικρό δάχτυλό αν είστε συνεχώς σκεπτικός. Προσπαθήστε να απελευθερώσετε την ένταση στο μυαλό σας, καθώς κάνετε μασάζ σε αυτό το δάχτυλο.

  • Παλάμη: Ναυτία και ένταση

Ένα εξαιρετικά σημαντικό σημείο στη ρεφλεξολογία, μπορείτε να πατήσετε τη παλάμη σε κυκλική κίνηση. Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα, η τακτική ρεφλεξολογία βοηθάει να μειωθεί η ναυτία, η δυσκοιλιότητα, και η διάρροια.

  • Χέρια: Ροή αίματος και Αντοχή

Ενώ κάποιοι πιστεύουν ότι κρατώντας αυτή τη στάση, βοηθάει στον διαλογισμό, ερευνητές έχουν αποδείξει ότι αυξάνει τη ροή του αίματος προς τα νεφρά και τα έντερα.
H περιοχή που αποτελεί "κλειδί" για την αντιμετώπιση της δυσπεψίας βρίσκεται στη γωνία μεταξύ του δείκτη και του αντίχειρα, εκεί όπου ενώνονται τα οστά. Aσκήστε κυκλική πίεση στη μεμβράνη που βρίσκεται στο σημείο αυτό για ένα λεπτό. Εκεί βρίσκονται τα αντανακλαστικά σημεία τα οποία συμβάλλουν στην έκκριση των γαστρικών υγρών και των πεπτικών ενζύμων, που είναι απαραίτητα 
για την πέψη και βοηθούν να επέλθει η ισορροπία του γαστρεντερικού συστήματος.