Γυναίκα

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας!

γυναίκα-μάτι

Τα ζώδια σήμερα 15 Φεβρουαρίου

 

ΚΡΙΟΣ

Πολλά θέματα αποτελούσαν εμπόδιο στην πορεία σας και σας ασκούσαν πίεση!

ΤΑΥΡΟΣ

Kαυγάδες και τσακωμοί πλέον όλα θα αρχίσουν να απομακρύνονται από το προσκήνιο.

ΔΙΔΥΜΟΙ

Χρειάζεστε μια εκδρομή έτσι ώστε να καταφέρετε να αποσυμπιεστείτε και να χαλαρώσετε. 

ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Μπαίνετε σε μια καινούργια φάση που θα διέπεται από έντονη δημιουργικότητα.

ΛΕΩΝ

Από πλευράς σας αρκεί να αποφασίσετε ρεαλιστικά να γυρίσετε σελίδα, να ξεκινήσετε τα καινούργια κεφάλαια της ζωής σας

ΠΑΡΘΕΝΟΣ

Η αβεβαιότητα που επικρατεί αυτή την περίοδο σας γεννά ανασφάλειες και αστάθεια! 

ΖΥΓΟΣ

Πρέπει να απομακρύνετε από το περιβάλλον σας κάθε φωνή τρίτου, που εκφράζει μόνο κριτική και αρνητισμό. 

ΣΚΟΡΠΙΟΣ

Πρέπει να κάνετε ουσιαστικές αλλαγές και γρήγορα!

ΤΟΞΟΤΗΣ

Μείνετε ήρεμοι και ρεαλιστές για να μπορέσετε να αντεπεξέλθετε!

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Αν θέλετε να προλαβαίνετε τις εξελίξεις που αναστατώνουν τους ρυθμούς και τη διάθεσή σας τότε κοιτάξτε καλύτερα γύρω σας!

ΥΔΡΟΧΟΟΣ

Έχετε τόσα θέματα να χειριστείτε, που δεν αποκλείεται να νιώσετε να πνίγεστε κάποιες στιγμές!

ΙΧΘΕΙΣ

Είναι απαραίτητο να οργανώσετε καλύτερα τις κινήσεις σας ώστε να βάλετε προτεραιότητες.

Γυναίκα

Fitness

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

γυναίκα

Είναι γνωστό πως τόσο η έλλειψη, όσο και η κακή ποιότητα ύπνου συνδέονται με προβλήματα στον έλεγχο του σωματικού βάρους, αλλά μια νέα έρευνα δείχνει πως ο ύπνος συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδες μπορεί να βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

Παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει πως ο ύπνος που χάνεται τις καθημερινές, δεν αναπληρώνεται τα Σαββατοκύριακα, ακόμα και αν τότε κοιμάστε λίγο παραπάνω και συστήνουν να προσπαθείτε να μην στερήστε τον ύπνο καμιά μέρα.

Ωστόσο μια νέα μελέτη δείχνει πως ο παραπάνω ύπνος τα Σαββατοκύριακα συνδέεται με τον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με νεότερη έρευνα  που δημοσίευσε το περιοδικό «Oxford University Press».  ο ύπνος αυτές τις μέρες της εβδομάδας σχετίζεται με χαμηλότερους δείκτες σωματικού λίπους .

Τι ανακάλυψαν
Ερευνητές από την Βοστόνη σε συνεργασία με επιστήμονες από την Δημοκρατία της Κορέας επεδίωξαν να προσδιορίσουν αν ο αποκαλούμενος «ύπνος αναπλήρωσης» μπορεί να επηρεάσει τον δείκτη σωματικού βάρους στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.

Για τον σκοπό αυτό διεξήγαγαν προσωπικές συνεντεύξεις με τυχαία δειγματοληψία 2.156 ενηλίκων, συγκρίνοντας τις συνήθειες σχετικά με τον ύπνο με τον δείκτη σωματικής μάζας. Οι 932 συμμετέχοντες που κοιμόντουσαν περισσότερες ώρες το Σαββατοκύριακο για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες μέσα στην εβδομάδα, είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος σε σύγκριση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Παράλληλα κάθε έξτρα ώρα ύπνου επιδρούσε θετικά στην μείωση του εν λόγω δείκτη.

Ο  Robert Tomas που ανήκει στην ομάδα των ερευνητών, τονίζει ότι ο «ύπνος αναπλήρωσης» μέσα στο Σαββατοκύριακο διαφέρει από άτομο σε άτομο καθώς το όφελος που αποκομίζει ο καθένας από την συνήθεια αυτή σχετίζεται με τις ώρες ύπνου που χρειάζεται ο κάθε οργανισμός.

Το πόσες ώρες χρειάζεται να κοιμηθεί ο καθένας μπορεί να διαπιστωθεί αν παρακολουθήσει τις ώρες που κοιμάται το βράδυ δίχως να χρειαστεί να ξυπνήσει κάποια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας λόγω δουλειάς ή υποχρεώσεων. Πάντως η πλειοψηφία των ενηλίκων χρειάζεται συνήθως 6-8 ώρες ύπνου την ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα ποτήρι πριν τον ύπνο θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

5 τρόποι να κάψετε λίπος ενώ... κοιμάστε (βίντεο)