Γυναίκα

Ομορφιά

DIY: Σπιτικό σέρουμ ματιών που κάνει θαύματα

eye-serum.jpg

Όλες αγοράζουμε κατά καιρούς κρέμες ή ορούς ματιών, πανάκριβες για να καταπολεμήσουμε της ρυτίδες γύρω από την περιοχή των ματιών.
Η γιαγιά της φίλης μου της Ζωής μου υποσχέθηκε ότι η συνταγή της με το σέρουμ που μπορούμε να κάνουμε μόνες μας θα μας απαλλάξει κι από τις ρυτίδες κι από αυτό το κόστος.
Αυτός ο ορός ματιών λειτουργεί εξαιρετικά καλά επειδή περιέχει ισχυρά έλαια που εισχωρούν βαθιά στο δέρμα για να γεμίσουν λεπτές γραμμές, να αναγεννήσουν τα κύτταρα του δέρματος και να αναζωογονήσουν το παλιό, κουρασμένο δέρμα.

​Χρειαζόμαστε :

  • 1 κάψουλα βιταμίνης Ε
  • 2 κουταλιές λάδι καρύδας
  • 1/2 κουταλάκι λάδι καμφοράς
  • μικρό γυάλινο δοχείο

Εκτέλεση:

  • Σε ένα μικρό μπολ, αναμίξτε όλα τα λάδια μαζί.
  • Μεταφέρετε σε ένα μικρό γυάλινο δοχείο.

Εφαρογή:

  • Εφαρμόστε γύρω από τα μάτια κάθε βράδυ και αφήστε το όλη νύχτα. ​

Αυτός ο ορός ματιών λειτουργεί τόσο καλά λόγω των απλών, αλλά πολύ αποτελεσματικών συστατικών του. Η βιταμίνη Ε είναι ένα από τα καλύτερα συστατικά που χρησιμοποιούνται για την αντιγήρανση, ενώ το έλαιο καρύδας βαθιά ενυδατώνει. Το λάδι καμφοράς χρησιμοποιείται συχνά για τις προηγμένες ρυτίδες και είναι επίσης ένα φυσικό αντισηπτικό.
Χρησιμοποιήστε τον ορό κάθε βράδυ και θα παρατηρήσετε μια μεγάλη διαφορά μέσα σε περίπου δύο εβδομάδες.
Τα έλαια θα διεισδύσουν βαθιά μέσα στο δέρμα, ενυδατώνουν, γεμίζουν γραμμές και εξομαλύνουν το τραχύ, ανώμαλο δέρμα.

via

Γυναίκα

Fitness

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

γυναίκα

Είναι γνωστό πως τόσο η έλλειψη, όσο και η κακή ποιότητα ύπνου συνδέονται με προβλήματα στον έλεγχο του σωματικού βάρους, αλλά μια νέα έρευνα δείχνει πως ο ύπνος συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδες μπορεί να βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

Παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει πως ο ύπνος που χάνεται τις καθημερινές, δεν αναπληρώνεται τα Σαββατοκύριακα, ακόμα και αν τότε κοιμάστε λίγο παραπάνω και συστήνουν να προσπαθείτε να μην στερήστε τον ύπνο καμιά μέρα.

Ωστόσο μια νέα μελέτη δείχνει πως ο παραπάνω ύπνος τα Σαββατοκύριακα συνδέεται με τον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με νεότερη έρευνα  που δημοσίευσε το περιοδικό «Oxford University Press».  ο ύπνος αυτές τις μέρες της εβδομάδας σχετίζεται με χαμηλότερους δείκτες σωματικού λίπους .

Τι ανακάλυψαν
Ερευνητές από την Βοστόνη σε συνεργασία με επιστήμονες από την Δημοκρατία της Κορέας επεδίωξαν να προσδιορίσουν αν ο αποκαλούμενος «ύπνος αναπλήρωσης» μπορεί να επηρεάσει τον δείκτη σωματικού βάρους στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.

Για τον σκοπό αυτό διεξήγαγαν προσωπικές συνεντεύξεις με τυχαία δειγματοληψία 2.156 ενηλίκων, συγκρίνοντας τις συνήθειες σχετικά με τον ύπνο με τον δείκτη σωματικής μάζας. Οι 932 συμμετέχοντες που κοιμόντουσαν περισσότερες ώρες το Σαββατοκύριακο για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες μέσα στην εβδομάδα, είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος σε σύγκριση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Παράλληλα κάθε έξτρα ώρα ύπνου επιδρούσε θετικά στην μείωση του εν λόγω δείκτη.

Ο  Robert Tomas που ανήκει στην ομάδα των ερευνητών, τονίζει ότι ο «ύπνος αναπλήρωσης» μέσα στο Σαββατοκύριακο διαφέρει από άτομο σε άτομο καθώς το όφελος που αποκομίζει ο καθένας από την συνήθεια αυτή σχετίζεται με τις ώρες ύπνου που χρειάζεται ο κάθε οργανισμός.

Το πόσες ώρες χρειάζεται να κοιμηθεί ο καθένας μπορεί να διαπιστωθεί αν παρακολουθήσει τις ώρες που κοιμάται το βράδυ δίχως να χρειαστεί να ξυπνήσει κάποια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας λόγω δουλειάς ή υποχρεώσεων. Πάντως η πλειοψηφία των ενηλίκων χρειάζεται συνήθως 6-8 ώρες ύπνου την ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα ποτήρι πριν τον ύπνο θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

5 τρόποι να κάψετε λίπος ενώ... κοιμάστε (βίντεο)