Γυναίκα

Fitness

Νερό με λεμόνι:Μπορείτε να πίνετε κάθε μέρα αλλά μην κάνετε αυτό το λάθος!

nero_me_lemoni.jpg

Ένα ποτήρι νερό με λεμόνι το πρωί έχει αρχίσει να γίνεται αγαπημένη συνήθεια για πολλούς ανθρώπους.
Αν το πιείτε μόλις ξυπνήσετε, θα ξεκινήσετε τη μέρα σας με ενέργεια.
Το νερό λεμονιού είναι ένα εξαιρετικά ευεργετικό ρόφημα, αλλά δεν μπορεί ο καθένας να αντέξει την πικρή-ξινή γεύση των λεμονιών, ειδικά πρώτο πράγμα το πρωί.
Τα λεμόνια είναι ωφέλιμα για τη συνολική υγεία σας, χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικά, φλαβονοειδή, μέταλλα και βιταμίνες.
Ο χυμός λεμονιού έχει αντιϊικές, αντιβακτηριακές και ανοσοκατασταλτικές ιδιότητες, γι’αυτό όλοι πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να τον ενσωματώσουμε στην καθημερινή μας διατροφή.
Τα λεμόνια είναι ένα πραγματικό ελιξίριο υγείας, πλούσιο σε όλα τα σημαντικά θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε και είναι το καλύτερο φρούτο στον κόσμο.
Μπορεί να βοηθήσει στις βακτηριακές λοιμώξεις και να ενισχύσει την ανοσία σας, καθιστώντας το σώμα σας πιο ανθεκτικό σε κάθε είδους λοιμώξεις και ασθένειες.
Ο καλύτερος τρόπος για να προσθέσετε τα λεμόνια στη διατροφή σας είναι να πιείτε ζεστό νερό με λεμόνι κάθε πρωί, με άδειο στομάχι.
Αυτό είναι ευεργετικό με πολλούς τρόπους.
Η επιθυμία σας για φαγητό θα εξαφανιστεί, η πέψη σας θα βελτιωθεί και θα δημιουργηθεί ένα αλκαλικό περιβάλλον, κάτι που έχει ύψιστη σημασία για τη συνολική υγεία σας.
Θα βελτιώσει επίσης τον μεταβολισμό σας και θα σας βοηθήσει να χάσετε αυτά τα επιπλέον κιλά. Μόλις ένα φλιτζάνι χυμός λεμονιού περιέχει 187% της καθημερινής σας ανάγκης για βιταμίνη C – μπορείτε να φανταστείτε πόσο ωφέλιμο είναι αυτό;
Όπως αναφέρθηκε ήδη, πολλοί άνθρωποι έχουν αρχίσει να πίνουν νερό με λεμόνι το πρωί, αλλά το προετοιμάζουν με τον σωστό τρόπο;
Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι κατά την προετοιμασία αυτού του ροφήματος, είναι ότι δεν χρησιμοποιούν τις φλούδες λεμονιού.
Ωστόσο, η φλούδα λεμονιού είναι στην πραγματικότητα το πιο ευεργετικό μέρος των λεμονιών, καθώς περιέχει τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Συνήθως στύβουμε το λεμόνι και χρησιμοποιούμε τον χυμό του, πετώντας το πιο πολύτιμο μέρος του – τη φλούδα.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποφασίσαμε να σας δείξουμε πώς να φτιάξετε το καλύτερο νερό λεμονιού και να εκμεταλλευτείτε όλα τα οφέλη του.

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΝΕΡΟ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ
Κόψτε 2 βιολογικά λεμόνια σε φέτες ίσου πάχους και στύψτε τον χυμό από τις μισές από αυτές. Χρησιμοποιήστε επίσης το ξύσμα από τις ίδιες φέτες.
Προσθέστε τις υπόλοιπες φέτες σε ένα φλιτζάνι και ρίξτε λίγο ζεστό νερό πάνω τους.
Ανακατέψτε όλα τα υλικά μαζί και πιείτε αυτό το αναζωογονητικό ρόφημα με άδειο στομάχι.
Αυτό θα πρέπει να γίνει η καθημερινή σας συνήθεια.
Πριν από το πρωινό, πριν από τον καφέ και πριν από ο,τιδήποτε άλλο, καταναλώνετε νερό με λεμόνι. Απλά μην ξεχνάτε το ξύσμα και τις φλούδες!
Απολαύστε το!

Δείτε ακόμα: Νερό με λεμόνι: Βοηθάει τελικά στην καύση λίπους;​

via

 

Γυναίκα

Fitness

Σέξι κοιλιακοί: Αυτή είναι η διατροφή για κοιλιά-πλάκα!

γυναίκα παραλία καλοκαίρι κοιλιακοί

Γίνεται να έχω κοιλιά-πλάκα χωρίς να λιώνω στους κοιλιακούς;

Η απάντηση στο ερώτημα δείχνει ότι το ...μυστικό για μια επίπεδη κοιλιά δεν είναι οι ατελείωτες ασκήσεις κοιλιακών, αλλά μια διατροφή για κοιλιακούς χαμηλή σε ζάχαρη και επεξεργασμένους υδατάνθρακες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η καλύτερη άσκηση για σέξι κοιλιακούς!

Ο *Άκης από τη CTfivepercent Nutrition Team μάς δίνει την συνταγή της επιτυχίας:

Ξέχνα τα έξι μικρά γεύματα την ημέρα, καθώς είναι πολύ δύσκολο να τα εφαρμόσει ένας πολυάσχολος άνθρωπος.

Απλά ξεκίνα τη μέρα σου τρώγοντας στα πρώτα 30 λεπτά αφότου ξυπνήσεις το πρωί. Με αυτό τον τρόπο πυροδοτείς τη διαδικασία του μεταβολισμού σου να δουλεύει όλη την υπόλοιπη μέρα.

Κατανάλωνε πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα.

Ο οργανισμός σου ποθεί πράγματα που είναι γλυκά ή αλμυρά και σίγουρα τραγανά, κάθε ώρα της ημέρας.Πολλά από αυτά τα σνακ είναι γεμάτα απλούς υδατάνθρακες, δηλαδή ζάχαρη. Άλλα, είναι γεμάτα λίπος ή ακόμη χειρότερα, τηγανισμένα σε αυτό.

Να τρως άπαχη, στεγνή πρωτεΐνη με κάθε γεύμα. Και να την τρως πρώτη. Η πρωτεΐνη, εκτός από το γεγονός ότι “γεννά” μυϊκό ιστό, δημιουργεί άμεσο κορεσμό και δεν σε οδηγεί σε υπερφαγία.

Οι 11 υπερ-τροφές για τη νέα δίαιτα που διώχνει την κοιλιά και εμφανίζει τους κοιλιακούς:

  • Αμύγδαλα και άλλοι ξηροί καρποί, ολόκληροι με τη φλούδα.
  • Φασόλια και άλλα όσπρια.
  • Σπανάκι και άλλα πράσινα λαχανικά.
  • Γαλακτοκομικά: χωρίς λιπαρά ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα, γιαούρτι, τυρί, τυρί cottage.
  • Νιφάδες βρώμης σκέτες.
  • Αυγά.
  • Γαλοπούλα και άλλα άπαχα κρέατα. Άπαχη μπριζόλα, κοτόπουλο, ψάρι.
  • Φυστικοβούτυρο σκέτο.
  • Ελαιόλαδο.
  • Ολικής αλέσεως ψωμιά και δημητριακά.
  • Σμέουρα (raspberries) και άλλα μούρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: 6 ροφήματα που θα σου κάψουν το λίπος από την πρώτη ημέρα

Να και ένα παράδειγμα ημερήσιας διατροφής για να αρχίσουν να εμφανίζονται οι κοιλιακοί σου:

Πρωινό:1 μεγάλο μπολ με βρόμη με ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα με 1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα (386 θερμίδες, 12 γραμμ. λιπαρά). Οι ξηροί καρποί και η βρόμη απελευθερώνουν αργά τους υδατάνθρακες στο κυκλοφορικό, διατηρώντας υψηλά τα επίπεδα της ενέργειά σου.

Μεσημεριανό: Σάντουιτς με γαρίδες και ρόκα (291 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά). Η γαρίδα είναι πηγή βιταμίνης Β12 –σημαντικής για τα επίπεδα ντοπαμίνης– και λιπαρών οξέων Ω-3, που προστατεύουν από την κατάθλιψη.

Σνακ: 4 ρυζογκοφρέτες με 75 γραμμ. τυρί κότατζ με χαμηλά λιπαρά (170 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά). Το τυρί κότατζ παρέχει βιταμίνη Β2, που δίνει ενέργεια.

Δείπνο: Ομελέτα με πράσινη σαλάτα (230 θερμίδες, 13 γραμμ. λιπαρά). Τα αυγά είναι καλή πηγή πρωτεϊνών, που βοηθούν στην εξισορρόπηση του σακχάρου.

Αν ψάχνετε  τον τρόπο να φτιάξετε τους τέλειους κοιλιακούς και τρώτε πολλές ώρες στο γυμναστήριο χωρίς να βλέπετε τα αποτελέσματα που θέλετε, μπορεί να είναι επειδή πρώτα πρέπει να αρχίσετε από την κουζίνα σας.

* Ο Άκης (CT fiveprcent - Nutritionteam) είναι Personal Trainer, Προπονητής Σωματικής Διάπλασης και Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αξίζει να δοκιμάσετε: Μόνο δύο φλιτζάνια την ημέρα για 7 ημέρες για επίπεδη κοιλιά