Η Taylor Swift βρέθηκε στην Αριζόνα για μία συναυλία και εκεί έμαθε πως μια 11χρονη θαυμάστρια της πάσχει από λευχαιμία και η μικρούλα δεν μπορούσε να πάει να τη δει αφού θα παρέμεινε στο νοσοκομείο από έξι μέχρι εννιά μήνες.
Έτσι, η τραγουδίστρια αποφάσισε να την ενισχύσει οικονομικά, μέσα από σχετική ιστοσελίδα που έχουν δημιουργήσει οι γονείς της δίδοντας της το ποσό των 45.000 ευρώ.
«Στην όμορφη και γενναία Ναόμι… Λυπάμαι που έχασε τη συναυλία, αλλά θα γίνουν πολλές ακόμα στο μέλλον. Τώρα, ας επικεντρωθούμε στο να γίνεις καλά! Στέλνω την μεγαλύτερη αγκαλιά μου σε σένα και την οικογένειά σου», έγραψε η τραγουδίστρια.