Ο Γρηγόρης Γκουντάρας και η Ναταλί Κάκαβα βάπτισαν τον δεύτερο γιο τους το Σάββατο και του έδωσαν το όνομα Μάρκος. Εκεί φυσικά ήταν και όλοι συνεργάτες της και ανάμεσα τους και η Ελένη Μενεγάκη.
Σήμερα στην εκπομπή έδειξαν τα πρώτα πλάνα από τη βάπτιση του μικρούλη και με τη παρουσιάστρια να κάνει πολλές αποκαλύψεις.
Κουμπάροι ήταν δυο φίλοι του ζευγαριού, ενώ εκείνο που εντυπωσίασε την Ελένη ήταν οι μπουμπουνιέρες. Τι ευχήθηκε ο παπάς στον Γρηγόρη; Πώς πέρασε η ομάδα της Ελένης στην ταβέρνα;
Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί: