H Ευγενία Μανωλίδου απαντά στους επικριτές για τη φωτογραφία που ανέβασε από τη Κρήτη να κάνει γιόγκα και να ποζάρει μόνο με το μαγιό της.
«Δεν ήταν προκλητική η φωτογραφία! Σιγά, εντάξει… Νομίζω ότι το ύφος μπορεί να προκαλέσει, η πόζα μπορεί να προκαλέσει. Δεν ήταν ούτε προκλητικό το μαγιό, ούτε προκλητική η πόζα», ανέφερε η μαέστρος.
Και κατόπιν πρόσθεσε: «από τη μία αυτό και από την άλλη “αυτή η ξινή, που δεν εκφράζεται καθόλου”. Δεν βρίσκεις άκρη! Δεν με ενδιαφέρει! Ο σύζυγός μου αισθάνεται καλά και, βέβαια, τον ρώτησα πριν βάλω τη φωτογραφία».
Δείτε το βίντεο: