Ο Ορφέας Αυγουστίδης, αποκάλυψε σε συνέντευξή του, αν ο λόγος που επέστρεψε στη τηλεόραση ήταν τα χρήματα: «Το οικονομικό κομμάτι τώρα πια στην τηλεόραση δεν είναι κάτι που θα με σώσει ή θα μου αλλάξει τη ζωή. Είναι ένα εισόδημα που συμπληρώνει πολύ ωραία τα έσοδά μου κάποιους μήνες».
Μάλιστα, ο ηθοποιός από το σήριαλ Εθνική Ελλάδος κμυστηρεύτηκε στο περιοδικό ΟΚ ότι υπήρξαν στιγμές που δεν ήταν καθόλου καλά οικονομικά: «Δυσκολεύτηκα του μήνες που είχα μαζεμένα τα τεκμήρια, τα τέλη κυκλοφορίας ή τις ασφάλειες της μηχανής. Ξαφνικά, άδειαζε ο λογαριασμός και χρειαζόταν διαχείριση για να τη “βγάλω” μέχρι την επόμενη πληρωμή. Έτσι κι αλλιώς, όμως, έχω ξεβολευτεί. Δεν λειτουργώ με τη λογική ότι αν δεν έχω καβάτζα στην τράπεζα νιώθω ανασφάλεια Δεν είναι έτσι για μένα εδώ και χρόνια. Τη “βγάζω” τσίμα τσίμα μέχρι την επόμενη πληρωμή, θέλει ψυχραιμία, αλλά δυσκολεύτηκα και δυσκολεύομαι. Είναι και θέμα επιλογής.Θα μπορούσα να έχω διαλέξει και πράγματα που θα με διευκόλυναν περισσότερο και θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο, αλλά δεν το έκανα, γιατί έχω άλλες προτεραιότητες. Αν κάνω οικογένεια και παιδί, φυσικά, χωρίς σκέψη, θα επαναπροσδιορίσω όλα αυτά που λέω. Προς το παρόν, μιλάω μόνο για εμένα», εξήγησε.