Η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή θα ενώσουν τις δυνάμεις τους την ερχόμενη χειμερινή σεζόν μαζί στη σκηνή.
Η μία τραγουδά επιτυχίες της άλλης, χαρίζοντας στους διαδικτυακούς τους φίλους μια πρώτη γεύση από όσα θα δούμε.
«Ωραία θα περάσουμε», ακούγεται να λέει η Δέσποινα Βανδή.
Διαβάστε επίσης
Η Ελένη Μενεγάκη ξεκίνησε τις καλοκαιρινές διακοπές
Παναγιώταρου: "Παλιά αισθανόμουν ότι φόβιζα τους άντρες, τώρα τους βλέπω πιο χαλαρούς"