Η Βίκυ Χατζηβασιλείου αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές της αφού το "Πάμε Πακέτο" έριξε αυλαία για τη φετινή σεζόν.
Έτσι, η παρουσιάστρια δεν έχασε την ευκαιρία και ξεκίνησε από τώρα τις διακοπές της και βρίσκεται στη Κρήτη και συγκεκριμένα στο Ελαφανονήσι.
Η ίδια δεν δίστασε να μοιραστεί μια φωτογραφία όπου έγραψε: "Κάτι από Παράδεισο.... Ελαφονήσι- Κρήτη."
Δείτε τη φωτογραφία που ανέβασε:
Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ