Επιστήμονας εξηγεί γιατί δεν υπάρχει ζωή μετά θάνατον

μεταθανάτια ζωή

Η επιστήμη που έχει επεκτείνει αφενός τη ζωή μας και αφετέρου την έχει κάνει τόσο άνετη και ενδιαφέρουσα έρχεται να καταρρίψει έναν από τους ομορφότερους... μύθους, φαντασίωση, όπως το λέει ο καθένας. Τη μεταθανάτια ζωή.

Ο καθηγητής κοσμολογίας και φυσικής Σιν Κάρολ, μιλώντας στην Express εξηγεί γιατί δεν υπάρχει καμία περίπτωση να υπάρχει ζωή μετά το θάνατο και γιατί πρέπει αυτό να το αποδεχτούμε και να συνεχίσουμε την επίγεια ζωή μας απολαμβάνοντάς την στο έπακρο.

Για να υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο, υποστηρίζει, θα πρέπει η συνείδηση να λειτουργεί εντελώς ξεχωριστά από το υπόλοιπο σώμα. Όμως, οι νόμοι της φυσικής που διέπουν την ζωή και τη λειτουργία του σώματος είναι σαφείς: Δεν υπάρχει κανένας τρόπος  να γίνει αυτό, δεν υπάρχει κανένας απολύτως τρόπος να διατηρηθούν οι πληροφορίες που βρίσκονται αποθηκευμένες στον εγκέφαλό μας, αφού αυτός πεθάνει. Η συνείδηση, από ότι φαίνεται, δεν είναι κάτι άυλο αλλά αποτελείται από μια σειρά από άτομα και ηλεκτρόνια.

Η διαπίστωση αυτή έρχεται μετά την εφαρμογή της κβαντική θεωρία πεδίου (The Quantum Field Theory - QFT), που απέδειξε ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο.

Βασική ιδέα της θεωρίας, όπως εξηγεί ο Independent, είναι ότι υπάρχει ένα πεδίο στο σύμπαν για κάθε τύπο σωματιδίου - ένα για όλα τα φωτόνια, ένα άλλο για τα ηλεκτρόνια κ.ο.κ. Αν υπήρχε κάποιο είδος μεταθανάτιας ζωής, θα το αποκάλυπταν τα κβαντικά τεστ.

Έρευνα: Η ρύπανση αέρα και νερού μπορεί να επηρεάσει το φύλο του μωρού

Εγκυμοσύνη

Η ρύπανση του αέρα και του νερού μπορεί να επηρεάσει το φύλο του μωρού που θα γεννηθεί σε μία περιοχή, σύμφωνα με μία νέα αμερικανο-σουηδική επιστημονική έρευνα. Μερικοί ρύποι «ευνοούν» τα αγόρια και άλλοι τα κορίτσια.

Στα μέρη με υψηλά επίπεδα PCB (πολυχλωριωμένων διφαινυλίων) στην ατμόσφαιρα και στο νερό υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να γεννηθούν αγόρια, από ό,τι σε περιοχές με χαμηλά επίπεδα τέτοιων ρύπων όπου η πιθανότητα γέννησης κοριτσιού είναι μεγαλύτερη. Οι εν λόγω χημικές ουσίες, πριν αποκαλυφθεί η επίπτωσή τους στην υγεία, χρησιμοποιούνταν παλαιότερα ευρέως ως ψυκτικά σε ηλεκτρικές συσκευές και ακόμη υπάρχουν στο περιβάλλον.

Η μελέτη δείχνει ότι και οι περιοχές με υψηλά επίπεδα αλουμινίου στον αέρα, συνήθως εκεί όπου αυτό το μέταλλο υφίσταται επεξεργασία, έχουν επίσης αυξημένα ποσοστά γέννησης αγοριών σε σχέση με κορίτσια. Κάτι ανάλογο, σε μικρότερο βαθμό, συμβαίνει όπου υπάρχει αυξημένη ρύπανση του νερού από χρώμιο, αρσενικό και υδράργυρο, καθώς και αυξημένο μονοξείδιο του άνθρακα στον αέρα.

Αντίθετα, όταν το έδαφος εμφανίζει μεγάλη ρύπανση από μόλυβδο και σίδηρο, κάτι που συνήθως συμβαίνει σε μέρη με βαριές βιομηχανίες για χρόνια, ευνοείται η γέννηση κοριτσιών, όπως ανέφεραν οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Ιατρικής Αντρέι Ρέτσκι του Πανεπιστημίου του Σικάγο, οι οποίοι ανέλυσαν στοιχεία για περισσότερες από τρία εκατομμύρια γεννήσεις σε ΗΠΑ και Σουηδία και έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό Υπολογιστικής Βιολογίας «PLoS Computational Biology».

Το φύλο του παιδιού καθορίζεται κατά τη σύλληψη και κατ' αρχήν η πιθανότητα γέννησης αγοριού-κοριτσιού είναι 50%-50%. Όμως, η ανάλυση των ιστορικών δημογραφικών τάσεων δείχνει ότι η αναλογία αγοριών-κοριτσιών (συνήθως ελαφρώς υπέρ των πρώτων) δεν είναι σταθερή αλλά εμφανίζει διακυμάνσεις διαχρονικά και ανά περιοχή. Σε βιολογικό επίπεδο μπορεί να επηρεαστεί από ορμονικούς παράγοντες, ενώ ρόλο μπορεί να παίξουν και διάφοροι περιβαλλοντικοί παράγοντες (ρύπανση, κλίμα-καιρός κ.ά.), καθώς και ψυχολογικοί (στρες κ.λπ.), που επιδρούν στις έγκυες και κατ' επέκταση στο φύλο του μωρού, αν και τα ευρήματα των μελετών εμφανίζουν μία ασάφεια.

Η νέα μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το κλίμα και οι εποχές, η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας, η εγκληματικότητα, η ανεργία κ.ά. δεν επηρεάζουν το φύλο του εμβρύου. Αντίθετα, οι ρύποι στο περιβάλλον φαίνεται να ασκούν επίδραση υπέρ του ενός ή του άλλου φύλου του μωρού. Η διαβίωση π.χ. της οικογένειας κοντά σε κάποιο ρυπογόνο εργοστάσιο μπορεί να παίξει ρόλο στο αν θα γεννηθεί αγόρι ή κορίτσι. Ένα σοκαριστικό περιστατικό (π.χ. μία μαζική δολοφονία ή μία φονική φυσική καταστροφή με πολλά θύματα) που προκαλεί μεγάλο ψυχικό στρες, έχει φανεί ότι ευνοεί τη γέννηση περισσότερων κοριτσιών.

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι η ρύπανση μπορεί να επηρεάσει σε ποσοστό έως 3% την αναλογία αγοριών-κοριτσιών, κάτι που σημαίνει ότι σε έναν πληθυσμό ενός εκατομμυρίου ανθρώπων είναι δυνατό να γεννηθούν 60.000 περισσότερα αγόρια ή κορίτσια.
Διαβάστε ολόκληρη την επιστημονική δημοσίευση ΕΔΩ