Τεχνολογία

Περιοριστικά μέτρα για τους χρήστες του YouTube κάτω των 18 ετών

 YouTube

Η Google ανακοίνωσε ότι οι κάτω των 18 ετών χρήστες στην Ευρώπη θα πρέπει, πλέον, να παρέχουν επιπλέον αποδεικτικά στοιχεία της ηλικίας τους όταν θα ζητούν πρόσβαση σε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους στο YouTube.

Εάν τα συστήματα της Google αδυνατούν να επιβεβαιώσουν ότι ο χρήστης είναι άνω των 18 ετών, τότε θα απαιτείται η χρήση ταυτότητας ή πιστωτικής κάρτας ως αποδεικτικού, μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Η εταιρεία ανέφερε ότι πρόκειται για τη συνέχιση των προσπαθειών της, ώστε να παρέχει στους χρήστες του YouTube τις κατάλληλες εμπειρίες ανάλογα με την ηλικία τους, ενώ η πρωτοβουλία της, που θα υλοποιηθεί μέσα στους επόμενους μήνες, σέβεται και τους επερχόμενους κανονισμούς, όπως την ευρωπαϊκή οδηγία Audiovisual Media Services Directive (AVMSD) της ΕΕ.

Εφεξής, σε περίπτωση έκθεσης σε περιεχόμενο με ηλικιακό περιορισμό, οι χρήστες του YouTube θα πρέπει να συνδέονται με τον λογαριασμό τους και να είναι 18 χρονών και άνω για να μπορέσουν να το παρακολουθήσουν. Αν δεν είναι, τότε θα εμφανίζεται προειδοποίηση, η οποία θα τους κατευθύνει σε κατάλληλες επιλογές με βάση την ηλικία τους.

Επίσης, η Google έκανε γνωστό ότι θα συνεχίσει τις προσπάθειές της μέσα από τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (μηχανικής εκμάθησης), ώστε οι ηλικιακοί περιορισμοί να εφαρμόζονται αυτόματα. Οι δημιουργοί περιεχομένου θα μπορούν να ασκήσουν έφεση για μία απόφαση που θεωρούν ότι κακώς εφαρμόστηκε από την εταιρεία.

Οι χρήστες που προσπαθούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε βίντεο με ηλικιακές ρυθμίσεις, σε ιστότοπους τρίτων, θα ανακατευθύνονται στο YouTube, όπου θα πρέπει να συνδέονται με το λογαριασμό τους και να είναι άνω των 18 για να τα δουν. Αυτό αποσκοπεί, ανεξαρτήτως πού βρέθηκε το βίντεο, να είναι προσβάσιμο μόνο από το κατάλληλο κοινό.

Τεχνολογία

Η Facebook θέλει να δημιουργήσει το «Metaverse»!

facebookapps-0.jpg

Η  Facebook θέλει να δημιουργήσει 10.000 νέες θέσεις εργασίας υψηλής ειδίκευσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση τα επόμενα πέντε χρόνια προκειμένου να οικοδομήσει τον εικονικό κόσμο «Metaverse», όπως ανακοίνωσε ο  επικεφαλής Παγκόσμιων Υποθέσεων και Επικοινωνίας του ψηφιακού κολοσσού, Νικ Κλεγκ.

«Αυτή η επένδυση είναι μια ψήφος εμπιστοσύνης στη δύναμη της ευρωπαϊκής βιομηχανίας τεχνολογίας και τις δυνατότητες της ευρωπαϊκής τεχνολογίας», έγραψε σε ανάρτησή του ο Κλεγκ.

Η Facebook κατανοεί το «Metaverse» ως έναν κόσμο στον οποίο η φυσική πραγματικότητα συγχωνεύεται με την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και την εικονική πραγματικότητα (VR) σε έναν κόσμο στον κυβερνοχώρο.

Ο όρος metaverce (μετά-σύμπαν), προέρχεται από τον Αμερικανό συγγραφέα Νιλ Στίβενσον,ο οποίος τον χρησιμοποίησε για πρώτη φορά το 1992 στο μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας του «Snow Crash».

Ο Κλεγκ, πρώην αντιπρόεδρος της βρετανικής κυβέρνησης ο οποίος πρακτικά έχει αναλάβει  το ρόλο του «υπουργού Εξωτερικών» για την εταιρεία Διαδικτύου, είπε ότι η Facebook είναι  στην αρχή ενός ταξιδιού που θα βοηθήσει στην οικοδόμηση της πλατφόρμας του μέλλοντος. «Μαζί με τις συνεργαζόμενες εταιρείες, αναπτύσσουμε το «Metaverse»- μια νέα φάση δικτυωμένων, εικονικών εμπειριών χρησιμοποιώντας τεχνολογίες όπως η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα», τόνισε.

Το «Metaverse» έχει τη δυνατότητα να ανοίξει την πρόσβαση σε εντελώς νέες δημιουργικές, κοινωνικές και οικονομικές ευκαιρίες. «Και η Ευρώπη θα βοηθήσει να διαμορφωθεί από την αρχή», σημειώνει ο Κλεγκ.

Όπως το Διαδίκτυο, το Metaverse θα χαρακτηρίζεται από διαφάνεια και διαλειτουργικότητα, τονίζει ο Κλεγκ. «Χιλιάδες εργαζόμενοι και εκατομμύρια εταιρείες που χρησιμοποιούν τις εφαρμογές και τα εργαλεία μας καθημερινά συμβάλλουν στην επιτυχία μας».

Η ανακοίνωση από την Facebook έρχεται σε μια εποχή που ο αμερικανικός όμιλος δέχεται τεράστια πίεση διεθνώς. Σε ακρόαση στη Γερουσία των ΗΠΑ στις αρχές Οκτωβρίου, η πρώην διευθύντρια  του Facebook Φράνσις Χόγκεν κάλεσε τους πολιτικούς να πιέσουν τον διαδικτυακό κολοσσό  να είναι πιο διαφανής. Η Χόγκεν κατηγόρησε την Facebook, μεταξύ άλλων, ότι γνώριζε από εσωτερικές μελέτες ότι το Instagram βλάπτει την ψυχική υγεία μερικών εφήβων-αλλά έκανε τίποτα  γι 'αυτό.

Η εταιρεία πυροδότησε πρόσφατα ,αρνητικά πρωτοσέλιδα όταν ένα σφάλμα στις ρυθμίσεις δικτύου προκάλεσε διακοπή λειτουργίας για έξι ώρες διακοπής στο Facebook και τις θυγατρικές του, Whatsapp και Instagram.

 

Διαβάστε επίσης:

Καθηλωμένα τα αεροσκάφη στη Λα Πάλμα

ESPA BANNER