Μόνο στη νοσηλευτική υπηρεσία οφείλονται 13.800 ημέρες αδειών και ρεπό από προηγούμενα χρόνια.
Τονίζει πως έχει ήδη προχωρήσει σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες
Η κοινή Ανακοίνωση των ΔΣ της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Λασιθίου και του Συλλόγου Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου.
Η απάντηση των εργαζομένων
Συνελήφθησαν δύο αδέλφια - Τί κατήγγειλε
"Κρούουν" το καμπανάκι του κινδύνου
Στο νοσοκομείο ο εργαζόμενος
Από το 2023 και μετά υπάρχει μεγάλη μείωση σε νοσηλευτικό, διοικητικό και υποστηρικτικό προσωπικό
Η Αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη τόσο του νεαρού αγοριού όσο και του πατέρα του.
Στο επίκεντρο της συνέντευξης βρέθηκαν οι δραματικές ελλείψεις προσωπικού και η σταδιακή αποδυνάμωση των τεσσάρων νοσοκομείων του νομού
Θα μετατραπεί ουσιαστικά σε ένα «πολυδύναμο κέντρο υγείας»