Συνελήφθησαν δύο αδέλφια - Τί κατήγγειλε
Από την 1/3 συνταξιοδοτείται ο διευθυντής της ΜΕΘ και η μονάδα θα απομείνει με μόλις δύο γιατρούς!
Η επιστολή στο υπουργείο Υγείας
Υποστελέχωση και γιατροί - νοσηλευτές στα όριά τους...
Τί αναφέρουν στην επιστολή τους οι εργαζόμεμενοι
Περιστατικό που προκαλεί προβληματισμό
Έντονη ανησυχία στην τοπική κοινωνία
Η απόφαση της Γ.Σ των εργαζομένων
...και για την στελέχωσης της διοικητικής υπηρεσίας
Σκληρή ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων - "Κυβέρνηση και η διοίκηση της 7ης ΥΠΕ στοχεύουν στην πλήρη αποδυνάμωση του νοσοκομείου Αγ. Νικολάου"
Γεμάτες και οι υπόλοιπες κλινικές