Τί αναφέρουν στην επιστολή τους οι εργαζόμεμενοι
Η περιοδεία Κουτσούμπα στην Κρήτη
Στους δρόμους οι εργαζόμενοι σε όλη την Κρήτη για μία ακόμα φορά
Παραιτήσεις, εξαντλητικά ωράρια και Κλινικές χωρίς εφημερίες...
Ο αριθμός των επικουρικών εργαζομένων στο Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου έχει μειωθεί από 114 το 2022 σε 70 το 2025
Συνεχίζονται οι εγγραφές στη Δημόσια Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΑΕΚ) του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου
Στο επίκεντρο τα προβλήματα ενόψει της πανελλαδικής απεργίας της ΑΔΕΔΥ
«Αντί για προσλήψεις, αποδυναμώνουν το νοσοκομείο»
Τι λένε οι εργαζόμενοι
Τραγικές καταστάσεις...
Τί προσλήψεις έγιναν